رئیس رسانه ملی با تقدیر از مقاومت 11 روزه مرضیه‌هاشمی‌ گوینده، خبرنگار و مستندساز شبکه پرس‌تی‌وی که در بند آمریکایی‌ها قرار داشت، گفت: مقاومت و ایستادگی خانم‌هاشمی نشأت گرفته از فرهنگ غنی انقلاب اسلامی است که 40 سال یک‌تنه در مقابل به اصطلاح قدرت‌های جهانی ایستاده است و به پیش می‌رود .
کد خبر: ۱۱۹۲۰۵۹

به گزارش روابط‌عمومی رسانه ملی، مرضیه‌هاشمی‌که دیروز برای نخستین بار بعد از آزادی‌اش مقابل دوربین پرس‌تی‌وی رفت و از خیابان آزادی راهپیمایی 22 بهمن امسال را برای اقصی نقاط دنیا گزارش کرد امروز مهمان شورای معاونان سازمان صدا و سیما شد و مورد تقدیر رئیس و دیگر مسؤولان رسانه ملی قرار گرفت.
دکتر علی‌عسکری در مراسم قدردانی از این مجری و مستندساز شبکه پرس‌تی‌وی با بیان این‌که دشمن در دستگیری مرضیه‌هاشمی خیالات شومی در سر داشت و براساس برنامه‌ریزی اقدام کرده بود، گفت: به خواست خدا دشمن نتوانست در سکوت کامل برنامه‌هایش را پیش ببرد و به مدد تلاش‌های همکاران رسانه‌ای چه در سازمان صداوسیما، چه در دیگر رسانه‌ها و همچنین با هماهنگی و همصدایی مسؤولان این موضوع در سطح جهانی مطرح و دشمن در مقابل افکار عمومی مجبور به آزادی این بانوی مقاوم شد.
رئیس سازمان صداوسیما روشنگری شجاعانه مرضیه ‌هاشمی در قلب آمریکا را ستایش کرد و افزود: شما با این حرکت خود نشان دادید که چگونه می‌توان با اعتقاد سختی‌ها را تحمل کرد، به هدف رسید و همچنان به پیش رفت.
رئیس رسانه ملی همچنین از حضور مرضیه‌ هاشمی‌ برای روایت راهپیمایی 22 بهمن امسال از میان مردم در خیابان آزادی تقدیر کرد و گفت: حضور شما به عنوان کسی که مقاومت و ایستادگی‌اش زبانزد مردم شده است در میان خود این مردم در سالروز پیروزی انقلاب‌شان بسیار دلگرم کننده و موثر بود.
دکتر علی‌عسکری از همه بخش‌های سازمان و همکاران رسانه ملی برای انعکاس عظمت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال قدردانی کرد و افزود: این درست است که ما در رسانه ملی از مدت‌ها قبل برای نشان دادن اهمیت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب برنامه‌ریزی کرده بودیم و برنامه‌های اثرگذار بسیاری داشتیم اما بدانیم که مردم به عشق انقلاب اسلامی، رهبری عزیز و کشورشان هوشیارانه به میدان آمدند .
دکتر جبلی معاون برون‌مرزی رسانه ملی نیز در این نشست با قدردانی از رئیس سازمان برای حمایت همه‌جانبه از مرضیه ‌هاشمی و پیگیری آزادی او گفت: صداوسیمای جمهوری اسلامی در همه بخش‌ها از شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی سراسری تا شبکه‌های استانی و همین‌طور همه شبکه‌های برون مرزی به مدت 11 روز این واقعه را پوشش بی‌نظیری دادند که به لطف خدا به آزادی این گوینده انقلابی و فعال رسانه ملی ختم شد.
وی با بیان این‌که این اثرگذاری نمایانگر ظرفیت بالای رسانه ملی در تأثیر بر افکارعمومی جهان بود گفت: این موج رسانه‌ای تجربه‌ای موفق برای کشف ظرفیت‌های رسانه‌ای ما بود و نشان داد این ظرفیت بی‌انتها است.
مرضیه‌هاشمی نیز با ابراز خرسندی از این‌که پیش از راهپیمایی 22بهمن توانسته به ایران بازگردد از رسانه ملی و تلاش‌های آن قدردانی کرد.
وی با اشاره به اثرگذاری جریان‌سازی رسانه ملی برای آزادی‌اش از زندان آمریکایی‌ها گفت: ما ظرفیت‌های بالایی داریم و می‌توانیم با تکیه بر این ظرفیت‌ها در مقابل دشمن، با پشتوانه
40 ساله مقاومت خود بایستیم و از این اعتماد برای روشن کردن حقیقت برای مردم حقیقت‌جوی دنیا بهره ببریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها