نماینده مجلس در گفت‌وگو با جام جم آنلاین مطرح کرد؛

حضور در راهپیمایی چهلمین سالگرد معنادارتر از همیشه است

نماینده مردم تهران، ری ، اسلامشهر و شمیرانات برگزاری راهپیمایی 22 بهمن امسال را با توجه به 40 سالگی انقلاب اسلامی ایران معنادارتر از هر زمان دیگری قلمداد می‎کند.
کد خبر: ۱۱۹۰۹۳۸
حضور در راهپیمایی چهلمین سالگرد معنادارتر از همیشه است

به گزارش جام جم آنلاین ، محمود صادقی با تأکید بر خاص بودن راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن امسال گفت: با همه فراز و نشیب‎هایی که وجود داشته است، حالا 40 سال از انقلاب می‎گذرد. در این 40 سال آن چیزی که نیروی حرکت ما بود درواقع مشارکت مردم در زمینه‎های مختلف است که همواره در تعیین سرنوشت خودشان دخیل بوده است.

این نماینده مجلس عنوان کرد: مردم ایرانِ ما در همه صحنه‌ها حضورداشته‌اند و درواقع مهم‎ترین منبع و موتور محرکه انقلاب خواست، اراده و حضور مردم است. در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران این حضور معنادارتر از هر زمان دیگری است.

صادقی در ادامه گفت: فکر می‌کنم مردم نیازی به توصیه ما ندارند و خودشان اهمیت حضور در راهپیمایی 22 بهمن امسال را درک می‎کنند. ما هم قطره‎ای از دریای مردم هستیم. درواقع آن آگاهی و شور و شوقی که مردم‌دارند همه را به صحنه خواهد کشاند.

وی تأکید کرد: درواقع این ما هستیم که باید شایستگی در کنار مردم قرار داشتن را دارا باشیم. مسئولان باید بیشتر قدر مردم را و اعتماد، ازخودگذشتگی و ایثار آنها را بدانند.

این نماینده مجلس درباره جریان سازی‌های رسانه‌های خارجی علیه اراده مردم به خبرنگار ما گفت: فراموش نکنیم که این نوع دشمنی‌ها در طول 4 دهه گذشته به اشکال مختلف علیه ملت ایران اسلامی وجود داشته و همواره دیدیم که مردم توانسته‌اند اراده خود در مقابله با آنها را به نمایش بگذارند که امسال هم قطعاً چنین اتفاقی خواهد افتاد.

به گفته صادقی، موضوع ولایت‌فقیه و همچنین حراست از دستاوردهای انقلاب نکته‌ای نیست که مردم ایران برای درک آن منتظر یا وابسته به اظهارنظر بیگانگان باشند چون باوجود خود امتیازاتش را درک کرده‌‌اند بنابراین یک‌بار دیگر دشمنان درخواهند یافت که دچار اشتباه محاسباتی شده‌اند و مردم ایران هوشیار هستند.

وی تأکید کرد: رسانه‌های معاند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران براین باورند که توجه و علاقه مردم نسبت به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی کاهش‌یافته و به‌نوعی دینداری آنها را می‌خواهند زیر سؤال ببرند درحالی‌که 22 بهمن امسال نمایشی از اقتدار و اراده مردم در برخورد قاطعانه با دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

صادقی در پایان گفت: همان‌طور که قبلاً اشاره شد مردم ایران نیازی به دعوت برای حضور در مراسم 22 بهمن ندارند چون به این دیدگاه رسیده‌اند که حراست از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیازمند همراهی و حضور گسترده آن‌هاست بنابراین این مردم هستند که با اشتیاق خود مسئولان را دعوت به حضور در این مراسم می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها