به گزارش جام‌جم، در مراسم اختتامیه فصل دوم «اقیانوس آرام» که رئیس شبکه دو، رئیس سازمان فرهنگی رسانه‌ای اوج و عوامل و دست‌اندرکاران اقیانوس آرام دورهم جمع شدند خبر ساخت و تولید فصل سوم این برنامه اعلام شد.
کد خبر: ۱۱۸۸۱۹۰

در این مراسم احسان محمدحسنی، رئیس سازمان اوج تصریح کرد: اقیانوس آرام کار خودش را از اربعین و جریان حضرت سیدالشهداء(ع) آغاز کرد، با قصه استودیو و سواحل نیلگون خلیج‌فارس گره خورد، اما امیدوارم این هواپیما روی باند باقی بماند و خودش را برای پرواز دیگری آماده کند. اقیانوس آرام نباید در این نقطه تمام شود و باید خودش را مهیای پرواز باشکوه‌تری کند. در بندرعباس جشن پایان برنامه را نگرفتیم، بلکه جشن انگیزه‌سازی برای ادامه راه را برپا کردیم که ان‌شاءا... ایرانی‌تر، اصیل‌تر و جذاب‌تر روی آنتن برویم.
محمدرضا جعفری‌جلوه، رئیس شبکه دو سیما در پشت تریبون حاضر شد و گفت: فرصت مغتنمی است میان کسانی هستم که آینده کشور به دست آنها ساخته می‌شود. دوست دارند به رسمیت شناخته شوند، دیده شوند و مورد اعتماد باشند. خوشحالیم توانستیم این فرصت را در اختیار شما قرار دهیم و اصلا منتی هم بر سر شما نیست.
وحید ملتجی، تهیه‌کننده برنامه اقیانوس آرام از ساخت فصل سوم این برنامه تلویزیونی خبر داد و گفت: همیشه گفته‌ام ما در اقیانوس آرام برنامه تلویزیونی نساختیم، بلکه در کنار یک گروه فرهنگی، زندگی کردیم. از ابتدا به دنبال یک جریان‌سازی ملی در حوزه نوجوانان بودیم و امیدواریم که جامعه نسبت به نوجوان حساس‌تر شود.
وی افزود:چرا که نوجوان خط پیشران مسیر انقلاب است و در این 40‌سالگی انقلاب هم باید شعار ما اعتماد به همین نوجوانان باشد. بگذریم از سال‌های اخیر که سن مسؤولان ما بالا رفته اما تجربه اقیانوس آرام به ما نشان داد که می‌توانیم به نوجوانان اعتماد کنیم و به آنها مسؤولیت واگذار کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها