سه همخانه برای این‌که نمی‌توانستند خودرویشان را در کوچه پارک کنند، دست به انتقامگیری از همسایه‌ها زدند. آنها با چاقو لاستیک‌های ده خودرو را پاره کردند.
کد خبر: ۱۱۸۶۴۷۵

به گزارش جام‌جم، چندی پیش ده نفر از ساکنان کوچه‌ای در محله نامجو با پلیس تماس گرفتند و خبر دادند که لاستیک خودروهایشان که در کوچه پارک بوده به طور مشکوکی پاره شده است. ماموران در محل حاضر شدند و با تحقیق از همسایه‌ها متوجه شدند زمانی که شاکیان برای رفتن به محل کارشان قصد سوار شدن به خودروهای‌شان را داشتند متوجه پارگی لاستیک‌ها شدند و احتمال می‌دهند افرادی عمدی دست به این کار زده باشند. در این مرحله ماموران کلانتری به بازبینی دوربین‌های محله پرداختند و تصاویری به دست آوردندکه نشان می‌داد سه مرد در پاره کردن لاستیک‌ها نقش داشته‌اند. ماموران با تحقیق از همسایه‌ها متوجه شدندکه آن سه مرد، مستاجر یکی از همسایه‌ها هستند. با هماهنگی قضایی این سه مرد بازداشت شدند.
سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: متهمان در جریان تحقیقات پلیسی اعتراف کردند به خاطر اختلاف با همسایه‌ها بر سر جای پارک خودرو، دست به چنین‌ کاری زده و لاستیک خودروهای آنها را با چاقو پاره کرده‌اند تا از این همسایه‌ها انتقام بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها