ایسنا: دویست و هشتاد و سومین جلسه شورای شهر تهران ساعت 9:30 صبح امروز در حالی به صورت علنی برگزار شد که چهارغایب داشت و افرادی از اعضای حاضر هم پس از ساعتی، صحن شورا را ترک کردند.
کد خبر: ۱۱۸۳۵۰

رسول خادم، خسرو دانشجو، امیررضا واعظی آشتیانی، مهرنوش معتمدیآذر غائبین جلسه بودند و حبیب کاشانی و نسرین سلطانخواه در ساعات نخست، جلسه شورا را ترک کردند.
بعلاوه یکی دو عضو شورا هم امروز برای مکالمه تلفنی، از صحن شورا خارج شدند؛ بگونهای که گاهی تعداد اعضای حاضر در جلسه به 6 نفر هم میرسید.
در این حال، چمران ، رییس شورای شهر تهران ساعت 11:45 پس از پایان جلسه در پاسخ به علت غیبت چهار عضو شورای شهر تهران گفت: خادم و معتمدیآذر مرخصی داشتند و از عدم حضور دانشجو و واعظی آشتیانی اطلاعی ندارم. سلطانخواه نیز قراری داشت و به من بنده گفت و رفت.
وی افزود: فکر نمیکنم عدم حضور اعضای شورای شهر در جلسه امروز، ارتباطی با انتخابات شوراها داشته باشد. به گفته چمران، جلسات شورا، بینظمی ندارد.
رییس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: هفته آینده به دلیل انتخابات شوراها اعضای شوراها به مرخصی خواهند رفت؛ اما از هفتههای بعد آن، جلسات، روال معمول مییابد.
وی در پاسخ به این که چرا علیرغم ارائه گزارش چشمانداز 20 ساله تهران، اعضا در جلسه حضور کامل نداشتند ، تصریح کرد: اشکالی ندارد این گزارش ارائه شده و آنها نباشند ، زیرا آنها این طرح را مطالعه و بصورت کتبی نظرات را اعلام و در سایر جلسات به آن موضوعات بطور جزئی رسیدگی میکنند.
رییس شورای شهر تهران درباره لیست اصولگرایان و این که برخی این لیست را بعنوان ائتلاف قبول ندارند، گفت: این لیست برای برخی اصولگرایان است و صددرصدی نبوده، بلکه اکثریتی است.
چمران در پاسخ به سوالی در این باره که «در لیست نهایی حامیان دولت حضور دارد؛» از این موضوع ابراز بیاطلاعی کرد و گفت: یک یا دو بار در جلسات آنها شرکت کردهام، ولی از لیست نهایی آنها خبر ندارم.
وی گفت: عموما اسم مرا بدون اطلاعم در فهرستها قرار دادهاند و اگر مشکلی نباشد، حضورم در این لیستها را بلامانع میدانم.
رییس شورای شهر تهران در پاسخ به این که «آیا لیست ائتلافی اصولگرایان مورد حمایت شهردار و یا رییسجمهور است؛» تصریح کرد: به حمایت دولت و شهردار نیاز نداریم و نیازمند حمایت مردم هستیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها