به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا ، رحمت رحمت نژاد افزود: در این مدت تردد تمامی قطارهای باری و مسافری در این مسیر امکانپذیر نمی باشد.
وی با اشاره به انجام عملیات بازسازی در محدوده بلاک قارون - بیشه تصریح کرد: طول این بلاک 17 کیلومتر است که با توجه به وجود تونل های طویل، قوسهای زیاد و عدم دسترسی راه جادهای یکی از سخت گذرترین مسیرهای ریلی کشور به شمار میرود.
رحمت نژاد بیان کرد: از مجموع 155 کیلومتر راهآهن ناحیه لرستان واقع در مسیر سراسری تهران - جنوب، تمامی مسیرها به جز این مسیر بازسازی شده که با پایان این عملیات، سرعت و ایمنی در این مسیر افزایش یافته و احتمال بروز حوادث ریلی کاهش مییابد.
رحمت نژاد با اشاره به بازگشایی راه آهن تهران - جنوب در 18دی ماه اضافه کرد: با توجه به شرایط کوهستانی منطقه، این محدوده فنی ترین بلاک مسیر در ناحیه لرستان است که دارای 19 دهانه تونل به طول بیش از 9 کیلومتر، 6 دهانه پل به طول 567 متر و 44 دهانه قوس است.
به محدوده بین هر ایستگاه قطار تا ایستگاه بعدی بلاک می گویند.
بازسازی راه آهن سراسری تهران - جنوب در محدوده لرستان از سال 92 آغاز شده است.
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
با یوسف رحیمی، درباره تلاش برای تحقق یکی از توصیههای رهبر معظم انقلاب گفتوگو کردیم
گفتوگوی «جامجم» با دستاندرکاران شبکههای مختلف رادیویی که مراسم تشییع پیکر سیدحسن نصرا... را به صورت زنده پوشش دادند
سعیده لعلی، مدیر کتابخانه مرکزی سازمان صداوسیما از ویژگیهای منحصر بهفرد این مکان فرهنگی برای ما گفته است
سفیر ایران در لبنان در گفتوگوی اختصاصی با روزنامه «جامجم» از پیامهای مراسم با شکوه بیروت میگوید