
به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا ، رحمت رحمت نژاد افزود: در این مدت تردد تمامی قطارهای باری و مسافری در این مسیر امکانپذیر نمی باشد.
وی با اشاره به انجام عملیات بازسازی در محدوده بلاک قارون - بیشه تصریح کرد: طول این بلاک 17 کیلومتر است که با توجه به وجود تونل های طویل، قوسهای زیاد و عدم دسترسی راه جادهای یکی از سخت گذرترین مسیرهای ریلی کشور به شمار میرود.
رحمت نژاد بیان کرد: از مجموع 155 کیلومتر راهآهن ناحیه لرستان واقع در مسیر سراسری تهران - جنوب، تمامی مسیرها به جز این مسیر بازسازی شده که با پایان این عملیات، سرعت و ایمنی در این مسیر افزایش یافته و احتمال بروز حوادث ریلی کاهش مییابد.
رحمت نژاد با اشاره به بازگشایی راه آهن تهران - جنوب در 18دی ماه اضافه کرد: با توجه به شرایط کوهستانی منطقه، این محدوده فنی ترین بلاک مسیر در ناحیه لرستان است که دارای 19 دهانه تونل به طول بیش از 9 کیلومتر، 6 دهانه پل به طول 567 متر و 44 دهانه قوس است.
به محدوده بین هر ایستگاه قطار تا ایستگاه بعدی بلاک می گویند.
بازسازی راه آهن سراسری تهران - جنوب در محدوده لرستان از سال 92 آغاز شده است.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
سید علی بطحایی معتقد است ضرورت تدوین منشور اخلاقی برای هیاتها ضروری است تا فرهنگ «نقد عالمانه» جایگزین رفتارهای تنشزا شود
عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در گفتوگو با «جامجم» مطرح کرد:
خالد قدومی، نماینده جنبش حماس در گفتوگو با «جامجم» آخرین تحولات مربوط به غزه را تشریح کرد
در گفتوگوی جامجم با دکتر علی انتظاری، جامعهشناس مطرح شد