
به گزارش جام جم آنلاین از فارس، پیروز حناچی شهردار تهران با پیوستن به پویش سه شنبه های بدون خودرو هر هفته در این روز با وسایل نقلیه عمومی و دوچرخه به محل کار خود می رود.
امروز شهردار تهران در پویش سه شنبه های بدون خودرو با خبرنگاران دوچرخه سواری کرد.

مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند