مرد 68 ساله با انگیزه‌ای نامعلوم از سوی فرد یا افراد ناشناسی در تاریکی شب با ضربه‌های چاقو به قتل رسید.
کد خبر: ۱۱۷۷۸۸۴

به گزارش جامجم، ساعت 22 دوشنبه یکی از ماموران کلانتری جوادیه تهرانپارس در تماس با محسن مدیرروستا، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران از مرگ مشکوک مرد 68 سالهای در بیمارستان تهرانپارس خبر داد. با دستور قضایی تحقیقات ماموران اداره جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران درباره مرگ این مرد آغاز شد. در این مرحله ماموران با تحقیق از مسؤولان بیمارستان متوجه شدند مقتول در حالی که زخمی شده بود به بیمارستان منتقل و در آنجا جان باخته است. در جریان تحقیقات مردی که او را یافته بود مورد تحقیق قرار گرفت و گفت: آن شب هنگام عبور از کوچهای باریک در یکی از محلههای خلوت تهرانپارس، مشاهده کردم مردی روی زمین افتاده است. ابتدا گمان کردم کارتن‌خواب است وقتی به او نزدیک شدم، دیدم با ضربه‌های چاقو زخمی شده است.

وی افزود: چند بار صدایش زدم، اما پاسخی نداد. همان موقع به پلیس زنگ زدم و همراه چند رهگذر دیگر او را به بیمارستان بردیم، اما فوت کرد. آن مرد را نمی‌شناختم و نمی‌دانم چه کسی یا افرادی او را با ضربه چاقو زخمی کرده و باعث مرگ او شدند.

در ادامه ماموران به تحقیق از اهالی پرداختند، اما معلوم شد فرد کشته شده را نمی‌شناسند و برای اولین بار است که وی را دیده‌اند. این در حالی بود که در بررسی وسایل همراه وی گوشی تلفن همراه و مدارکی به دست آوردند که از طریق آن توانستند خانواده‌اش را شناسایی کنند. با تحقیقات از آنها معلوم شد وی برای انجام کاری از خانه بیرون رفته بود که دیگراز او خبری نشده و با تماس پلیس متوجه قتل وی شده‌اند.

تحقیقات پلیسی برای دستگیری عامل یا عاملان این جنایت و رازگشایی از قتل مرد 68 ساله ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها