سید حسن نصرا... دبیرکل حزب‌ا... لبنان طی سخنانی به مناسبت «روز شهید» نقطه قوت لبنان را در توان موشکی مقاومت دانست و تصریح کرد به خاطر این قدرت است که دشمن جرات تجاوزگری علیه لبنان نمی‌کند.
کد خبر: ۱۱۷۵۶۰۱

به گزارش تسنیم به نقل از شبکه المنار، سخنرانی سید حسن نصرا... دبیرکل حزب‌ا... به مناسبت روز شهید طی مراسمی در سالن شهید سید محمد باقر صدر- مدارس حضرت مهدی عجل‌ا... تعالی فرجه‌الشریف در ضاحیه جنوبی بیروت آغاز شد.

دبیرکل حزب‌ا... با اشاره به قدرت و توان موشکی مقاومت گفت: نقطه قوت لبنان در توان موشکی مقاومت است و به خاطر این قدرت است که دشمن جرات تجاوزگری علیه لبنان نمی‌کند.

وی افزود: امنیت و ایمنی که امروز در آن به سرمیبریم، از این معادله حفاظت می‌کند لذا می‌بینیم که دشمن از طریق ارعاب و فشار دیپلماتیک و هراس افکنی تلاش می‌کند که روی قدرت موشکی مقاومت تمرکز کند.

وی تاکید کرد: ما به معادله طلایی یاد‌شده و سلاح مقاومت و همه موشک‌های آن پافشاری می‌کنیم و نه از ارعاب و نه تهدید و نه از تحریم می‌هراسیم و حتی اگر نیاز باشد که خانه‌های خود را برای حفاظت از توان موشکی مقاومت بفروشیم؛ این کار را انجام خواهیم داد.

دبیرکل حزب‌ا... گفت: لبنان باید این سطح از فشار دیپلماتیک را تحمل کند زیرا دست برداشتن از آن به این معنا است که لبنان عرصه‌ای برای تجاوزگری اسرائیل خواهد شد. دبیرکل حزب‌ا... با اشاره به موضع ایران در تداوم حمایت از مقاومت و مساله فلسطین در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی گفت: در سطح کشورها، ما ایران را داریم و ترامپ صراحتا می‌گوید که یکی از اهداف تحریم‌ها، توقف حمایت این کشور از جنبش مقاومت در منطقه و تغییر موضع آن در قبال مساله فلسطین است. اما ایران (این کار را) آن طور که رژیم‌های عربی انجام می‌دهند، انجام نداده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها