با پایان بازی‌های آسیایی همه گمان می‌کردند تمام شد و دیگر کاپیتان شمشیر بازی ایران به تیم ملی نخواهد آمد. مثل یک کابوس بود. هم برای خودش، هم برای پیمان فخری، سرمربی‌اش و هم برای کسانی که او را از نزدیک می‌شناسند. او نیاز به استراحت داشت اگر نه حالا برای خداحافظی زود بود. به همین دلیل هم بود که یک روز مجتبی تصمیم خودش را گرفت و خبر از این داد که خداحافظی نکرده است و دوباره به تیم ملی بازخواهد گشت. همین اتفاق بهانه‌ای شد تا دقایقی با عابدینی همکلام شویم.
کد خبر: ۱۱۷۴۴۸۷

پس از خداحافظی در جاکارتا گمان همه این بود که دیگر مجتبی عابدینی به تیم ملی باز نخواهد گشت.

آن زمان تمام فکر و ذکرم رفتن بود. آن هم برای اینکه جا برای جوانان باز شود. واقعا تصمیمی گرفتم به خاطر جوانان بود.

بازیهای آسیایی یک جورهایی برای تو کابوس وار بود. فشار زیاد بود و خیلیها این فشارها را دلیل خداحافظی شما میدانستند.

نه این طور نبود. اصلا هیجانی تصمیم نگرفتم. مدتها روی این قضیه فکر کرده بودم. فشار که روی من زیاد بود. در کل شمشیر بازی رشته پر فشاری است. در این مدت زیاد اذیت شده بودم.

مدتی استراحت کردی و دوباره برگشتی. این تصمیم و...

با پیمان خیلی حرف زدم. و همچنین با رئیس فدراسیون. آنها حرفهایی به من زدند که قانع شدم برگردم و به تیم ملی کمک کنم. نمیدانم، خودم هم دلم میخواست برگردم. خدا را شکر. امیدوارم بتوانم به تیم ملی کمک کنم.

در اینستاگرام نوشته بودی که یکی از دلایل بازگشتت به تیم ملی مردم بودند. درست است؟

مردم که همیشه به من لطف داشتهاند. واقعا دست همه آنها را میبوسم. خیلی از مردم به دایرکت من میآمدند و میخواستند که به تیم ملی برگردم. حالا برگشتهام و باز لباس سربازی ایران را پوشیده ام. تا زمانی که لازم باشد در هر مسابقهای تلاش میکنم تا پرچم کشورم را بالا ببرم. شک نکنید با همه وجودم برای مدال کشورم مایه میگذارم. برگشت به تیم ملی برای من مثل یک تولد دوباره است. احساس سبکی میکنم و امیدوارم در همه مسابقات بهترین باشم.

عابدینی میتواند دوباره به جمع 16 شمشیر باز جهان برگردد؟

من حالا نفر 20 رنکینگ جهانی هستم و بهطور حتم برایم مهم است جزو 16 نفر اول باشم، اما این جابهجایی به امتیازات رقبای بالاتر از من در جدول بستگی دارد. هرچند سهمیه المپیک از خرداد سال آینده محاسبه می‌شود، اما حالا همه دغدغه‌ام حفظ رنکینگ جهانی تیم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها