خیاط افغان زمانی که با مخالفت خانواده دختر ایرانی برای ازدواج رو‌به‌رو شد، دست به ماجراجویی زد. آنها نقشه فرار از خانه را اجرا کردند تا از خانواده دختر جوان رضایت ازدواج بگیرند.
کد خبر: ۱۱۷۱۷۸۵

به گزارش جامجم، چند روز پیش خانوادهای با حضور در نزد بازپرس سهرابی، رئیس شعبه نهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از مرد 23 ساله افغان به اتهام ربودن دخترشان شکایت کردند.

پدر این دختر در شکایتش گفت: دختر 20 سالهام چندی قبل با خیاط افغان آشنا شده و تصمیم به ازدواج با او گرفته بود. حتی او عمویش را که در ایران بود به خواستگاری دخترم فرستاد. اما شرایط زندگی و خانوادگی ما با این جوان سازگاری نداشت و با این وصلت مخالفت کردیم. اما او تهدیدمان کرد که دخترمان را میرباید و با خود به افغانستان میبرد. چند روز بعد از این ماجرا یک روز دخترم برای خرید بیرون رفت که ناپدید شد. گمان میکنم جوان خواستگار او را ربوده و با خود به کابل برده است.

ماموران در جستوجوی پسر خیاط و دختر ربودهشده بودند تا اینکه یک روز بعد از این ماجرا ردپای پسر افغان در یک کارگاه خیاطی در پایتخت به دست آمد و او بازداشت شد .

وی به افسر تحقیق گفت: من چند ماه پیش در بیتالک با دختر شاکی آشنا و علاوه بر آن در تلگرام با هم در ارتباط بودیم. بعد حضوری همدیگر را دیدیم و کمکم به هم علاقهمند شدیم. تصمیم به ازدواج گرفتیم. من چند بار با عمویم که در تهران زندگی میکرد برای خواستگاری نزد خانواده دختر مورد علاقهام رفتیم. آنها هر بار به من پاسخ منفی دادند. در ادامه من و دختر مورد علاقهام تصمیم گرفتیم که نقشه فرار را به اجرا بگذاریم تا خانوادهاش به این ازدواج رضایت دهند. خودم در کارگاه خیاطی ماندم و او را نزد خانمی که از اقوامم بود بردم و او آنجا ماند.

با توجه به گفتههای خیاط عاشقپیشه ، ماموران به خانه مورد نظر رفتند و دختر 20 ساله را که در آنجا پنهان شده بود، یافتند. او نیز در جریان تحقیقات به افسر تحقیق گفت: من هم به این جوان افغان علاقه دارم و میخواهم با او ازدواج کنم اما مخالفت خانوادهام باعث اجرای نقشه فرار شد .

خانواده دختر جوان به پسر عاشق پیشه رضایت دادند تا او از بازداشتگاه پلیس آزاد شود و قرار شد که دو خانواده دوباره با هم ملاقاتی داشته باشند تاشاید به این ازدواج رضایت دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها