متهم سابقه‌داری که در پوشش مسافربر یا پرسه زنی در فضای مجازی دختران را فریب داده و آنها را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد، هنگام فروش خودرویش دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۷۱۵۷۲

به گزارش جامجم، تحقیقات برای دستگیری مرد شیطانصفت از پنجم مهر امسال و همزمان با طرح شکایت آدم ربایی منجر به آزار و اذیت در دستور کار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

شاکی که دختر جوانی است به افسر تحقیق گفت: یک هفته پیش با پسری به نام دانیال در شبکه مجازی Badoo آشنا شدم. بعد از چند روز چت کردن، عصر چهارشنبه چهارم مهر، در چهارراه جهان کودک تهران با او قرار گذاشتم. او که سوار خودروی پژو ۲۰۶ مشکی بود به محل قرار آمد. سوار که شدم تازه فهمیدم او مردی نیست که تصویرش در پروفایل دیده بودم. همین که فهمیدم فریبم داده است، ناراحت شده و خواستم پیاده شوم. متهم با قفل کردن در ماشین مانع پیادهشدن من شد و شروع به حرکت کرد. از او خواستم خودرو را متوقف کند اما او بیاعتنا به درخواستم به سمت لویزان رفت؛ داخل یک خیابان قصد پیاده شدن از ماشین را داشتم که با چاقو تهدید کرد اگر صدایم در بیاید مرا خواهد زد. هوا تاریک شده بود. راننده با تهدید چاقو وضرب و شتم مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. مردهوسران سپس مرا در نزدیکی میدان رسالت در داخل کوچهای خلوت پیاده کرد و از محل دور شد.

ماموران تحقیقات را آغاز کردند تا اینکه معلوم شد تصویر چهرهنگاری متهم فراری به یک متهم سابقهدار به نام سعید شباهت دارد. بررسیها نشان میداد متهم 33 ساله، سال‌‌۹۴ نیز به اتهام آدم ربایی منجر به آزار و اذیت دستگیر و بر اساس رای شعبه ۱۰۷۱ محکوم و روانه زندان شده بود. این در حالی بود که شاکی تصویر این متهم را شناخت و او را بهعنوان مرد آزارگر معرفی کرد.

تحقیقات نشان میداد او بعد از آزادی، خانهاش را تغییرداده که ماموران تحقیقات برای یافتن خانه جدید او را آغاز کردند. تحقیقات در این باره ادامه داشت تا اینکه هفتم مهر امسال دختر دیگری نیز با حضور در پلیس آگاهی تهران از همان متهم فراری شکایت کرد و به افسر تحقیق گفت: ساعت 9 شب گذشته هنگام بازگشت از محل کارم در نزدیکی ایستگاه مترو منتظر تاکسی بودم که پژو 206 مشکی مقابلم توقف کرد. او گفت مسافربر است که مرا به مقصدم در سبلان برساند. پس از طی مسافتی راننده از مسیر اصلی خارج شد و به سمت خروجی اتوبان امام علی(ع) ادامه مسیر داد. به رفتار راننده اعتراض کردم و خواستم توقف کند که توجهی نکرد. او چاقویی را از زیر صندلی بیرون آورد و با آن تهدیدم کرد.

وی افزود: سرم را محکم به شیشه و در ماشین کوبید، بهطوری که دچار سرگیجه و سردرد شدیدی شدم. راننده با تهدید چاقو و ضرب و شتم مرا مورد آزار و اذیت قرار داد، مبلغ ۲۵۰ هزار تومان پولم را دزدید و مرا در گوشهای از اتوبان از خودرو بیرون انداخت و فرارکرد.

با طرح این شکایت، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحلهای جدید و دستور توقیف خودروی متهم نیز صادر شد. سرانجام ماموران با خبر شدند متهم فراری در منطقه نارمک، خیابان سمنگان به یک نمایشگاه خرید و فروش خودرو در رفتوآمد است. این مکان تحت کنترل نامحسوس پلیس قرار گرفت و سرانجام ساعت ۱۷ چهارشنبه ۲۵ مهرامسال متهم فراری در حالی که قصد فروش خودروی ۲۰۶ خود را داشت، از سوی پلیس شناسایی شد.او همان موقع قصد داشت با ایجاد درگیری و جوسازی از محل متواری شود که ناکام ماند و بازداشت شد .

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: متهم پرونده در همان تحقیقات به هر دو فقره آزار و اذیت شکات پرونده اعتراف کرد. تحقیقات از وی در پلیس آگاهی ادامه دارد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها