کارلوس کی‌روش در مصاحبه با شبکه بی‌.بی.‌سی درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد و از تحریم‌ها در مدت زمان حضورش در تیم ملی ایران گفت:
کد خبر: ۱۱۷۱۴۸۸

شرایط ما خیلی خیلی سخت است. بهعنوان کسی که ورزشی است فکر میکنم ورود سیاست به ورزش موضوع جالبی نباشد. من در مورد ایران، شرایط را غیراخلاقی و سخت دیدم. وظیفه من این است که در زمینه فوتبال کار کنم تا کیفیت بازی بالا برود و اکنون متاسفانه این موضوع مطرح نیست. فوتبال فقط در تیم ملی بزرگسالان نیست بلکه شامل همه چیز میشود. تیمهای زیر ۲۱ سال و کمتر هم شاهد تحریم فوتبال هستند. من امیدوارم فیفا کمک کند تا جلوی ورود سیاست به این ورزش گرفته شود.

تحریمها روی همه بخشها تاثیر میگذارد و جلوی حرکت را میگیرد. وقتی شما نتوانید حرکت کنید، سفر بروید، وسیله تهیه کنید، دچار مشکل میشوید. من فکر میکنم بازیکنان ما باید سراغ مسی و رونالدو بروند تا از آنها کفش قرض بگیرند. چون آنها خیلی کفش دارند. چنین دغدغههایی در فوتبال دنیا خوب نیست. ما باید به هزاران هواداری که به ورزشگاه میآیند، فوتبالی خوب عرضه کنیم ولی با این شرایط کار سخت شده است.

دستمزد برایم مهم نیست. من بدون قرارداد دارم با ایران کار میکنم ولی ذرهای کمفروشی نمیکنم. البته مجانی هم کار نمیکنم. من همه چیز را در نظر میگیرم. احساسات و همه چیز برایم مهم است. چیزهای مهمتری هم برایم وجود دارد. البته بدون توافق با یک باشگاه یا تیم طبیعی است که کار پیش نمیرود. فیفا باید حضور پیدا کند و از این طریق در امور تحریم سیاسی ایران مداخله کند تا راهی برای مبادلات پولی یا مالی این کشور پیدا شود.

شاید یک زمانی به عنوان گزینه، نامم در میان مربیان مکزیک مطرح شود؛ اما مشارکت و تاثیر من در مسیر حمایت از تیم ملی، بازیکنان و فدراسیون فوتبال ایران است. تلاش میکنم تا پروژه تیم ملی شکل بگیرد و بعد از هفت و نیم سال از حضورم در این کشور به سرانجام برسد و به هدفم که قهرمانی در جام ملتهاست، برسم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها