شهرداری کرمانشاه در حالی از بیش از سه ماه پیش تاکنون بدون شهردار اداره می‌شود که ظاهرا در پایین‌ترین رده‌های این نهاد شهری، نیروهایی با مدرک دکترا آن هم با دکترای عمران به کار مشغول هستند.
کد خبر: ۱۱۶۹۹۸۷

ماجرا از آن قرار است که طی روزهای گذشته یکی از رفتگران شهرداری کرمانشاه با مراجعه به دفتر روزنامه محلی باختر در کرمانشاه مدعی شده که دارای مدرک دکترای تخصصی عمران است، با این حال چهار سال است که بهعنوان کارگر و رفتگر شهرداری فعالیت میکند!

بیش از یکصد روز از استعفای آرش رضایی از شهرداری کرمانشاه میگذرد و در این مدت نیز اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه نتوانستهاند به تفاهمی جهت انتخاب شهردار جدید کرمانشاه دست پیدا کنند و کلانشهر کرمانشاه همچنان بدون شهردار و در بلاتکلیفی محض به سر میبرد.

اینکه چرا اعضای ۱۱ نفره شورای اسلامی شهر کرمانشاه نتوانستهاند به یک گزینه واحدی برای سپردن سکان شهرداری کرمانشاه برسند، برای همگان جای سوال است و شاید در نگاه اول چنین به نظر رسد که گویی در این شهر قحط الرجال است و کسی که دارای مدرک تخصصی و سوابق اجرایی لازم برای شهردار شدن باشد، وجود ندارد، اما در کمال ناباوری طی روزهای گذشته، یکی از کارکنان شهرداری یکی از مناطق کرمانشاه با مراجعه به دفتر روزنامه باختر عنوان کرده که دارای مدرک دکترای تخصصی عمران است و ۳۵ مقاله ISI و علمی پژوهشی معتبر دارد.

او از عدم شایسته‌سالاری در سیستم مدیریتی کشور انتقاد کرده و گفته حدود هفت ترم است که در دانشگاه‌های استان به صورت حق‌التدریس فعالیت کرده و عایدی ناچیزی نیز از دانشگاه داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها