دختر 12 ساله که با کمک مرد خیر از شکنجه‌گاه پدر نجات پیدا کرده بود، در جلسه دادگاه خواستار مجازات پدرش شد.
کد خبر: ۱۱۶۹۴۰۱

به گزارش جامجم، سال گذشته مردی در تماس با پلیس راز شکنجههای مرد شیشهای را فاش کرد. او به ماموران گفت: من گاهی به مسافرخانهای در جنوب تهران سرکشی میکنم و به مسافران بیبضاعت که آنجا ساکن هستند کمک میکنم. امروز متوجه صدای کمکخواهی دختری از یکی از اتاقها شدم.

در ادامه ماموران با حضور در محل، در یکی از اتاقها را باز کردند و دختر 12 ساله را نجات دادند و به کلانتری منتقل کردند. این دختر در تحقیقات گفت: پدر و مادرم به خاطر درگیری از هم جدا شده و من همراه پدرم از شهرستان به تهران آمدم. پدرم معتاد به شیشه است و مرا در خیابان همراه خود میبرد و گدایی میکرد. او به عابران میگفت دخترم سرطان دارد و با حس ترحم مردم از آنها پول میگرفت و شیشه میخرید. یک شب بعد از مصرف شیشه به سمت من حملهور شد و شکنجه و آزار و اذیتم کرد. بعد از این ماجرا مرا در اتاق زندانی کرد.

پس از این شکایت، مرد معتاد دستگیر شد و دختر 12 ساله با دستور قضایی به بهزیستی سپرده شد. با تکمیل تحقیقات، دیروز متهم در شعبه 12 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی تولیت و به صورت غیرعلنی محاکمه شد. دختر نوجوان همراه مددکاران بهزیستی در دادگاه حاضر شده بود و در شکایتش گفت: پدرم را دوست داشتم و دارم اما خواستار مجازات او هستم. در این مدت مادرم تلفنی با من صحبت کرده اما حاضر نیست من را پیش خودش ببرد.

متهم نیز در دفاعیاتش گفت: من شیشه کشیده بودم و نمیدانستم چه کار میکنم. از دخترم عذرخواهی میکنم. من دخترم را آزار ندادم و هیچ چیزی به خاطر ندارم.

پس از دفاعیات متهم و وکیل مدافعش قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها