ما هر روز قبل از شروع کارمان مرور می‌کنیم که چه سوژه‌هایی داریم و قرار است چه گزارش‌هایی را بنویسیم. اصلا چرا سراغ این سوژه‌ها رفته‌ایم و می‌خواهیم چه بگوییم. خودمانی‌ترش این است که حساب می‌کنیم ببینیم چند چندیم و قرار است چه کنیم. بعد هم سر سوژه‌ها یا هم بحث می‌کنیم و بعد از نهایی کردنشان در گروه چندین و چند بار هم به دفتر سردبیری می‌رویم و می‌آییم. هی سوژه‌ها چکش می‌خورند تا به آنچه که باید برسند.
کد خبر: ۱۱۶۸۷۸۷

با خودمان فکر کردیم بهتر است در این ستون هر روز گزارش کوچکی هم به شما خوانندگان ارائه کنیم تا ببینید ما چه کردهایم و به چه دلیل سراغ گزارشها و سوژههای روزمان رفتهایم.

شاید با این کار برای خواندن بعضی گزارشها بیشتر ترغیب شوید یا بعد از خواندن بعضی گزارشها بتوانید با این توضیحات به نتیجه بهتری برسید.

از همه مهمتر هم اینکه اصل مطلب شمایید! اصلا ما اول باید به شما گزارش کار بدهیم و بگوییم چه کردهایم.

امروز در همین صفحه همکارمان زینب مرتضاییفرد رفته سراغ مدیر مدرسهای که به بچهها گفته با لباس محلی به کلاس درس بیایند.

اگر مثل ما عاشق لباس محلی باشید، میتوانید چشمهایتان را ببندید و تصور کنید که اگر در تمام ایران این اتفاق میافتاد چه تصویر زیبایی در مدرسهها شکل میگرفت.

ناصر بهرامی، مدیر خوشذوق گزارش ما اهل چابهار است و امسال بچهها را با لباس بلوچی پشت میز و نیمکتها نشانده تا هم فرهنگشان را فراموش نکنند و هم در مدرسه راحت بوده و حال بهتری داشته باشند. این کارش ما را که حسابی ذوقزده کرد، حالا شما هم بخوانید و ببینید نظرتان چیست.

در صفحه 10 هم آذر مهاجر سراغ موضوع مهم تئاترهای گران این روزها رفته؛ تئاترهای خوش خط و خالی که 200 تا 250 هزار تومان پول بلیتشان است و در شرایط اقتصادی امروز، تئاتر را به هنری لاکچری تبدیل کردهاند.

مهاجر با ایرجراد، رئیس هیاتمدیره خانه تئاتر هم رک و پوستکنده حرف زده و این ماجرای تئاتر فقط برای پولدارها را پیگیری کرده است.

«سوفی و دیوانه» تازهترین ساخته مهدی کرمپور را دیدهاید؟ این فیلم اکنون در حال اکران است، دوستان گروه سینما سراغ منتقدان سینمایی رفتهاند تا ببینند نظر آنها درباره این فیلم چیست. میتوانید این مطلب را بخوانید و برای دیدن یا حتی ندیدن فیلم تصمیم خود رابگیرید! صفحه 12 امروزمان را هم تقدیم میکنیم به سهراببازان عزیزی که هی شعرهایش را خواندهاند و از گران فروش رفتن تابلوهای نقاشیاش حیرتزده شدهاند. امروز تولد سهراب سپهری است و علاقهمندان به این شاعر و هنرمند میتوانند ناگفتهها و ظرافتهایی از زندگی او را به قلم همکارمان میثم اسماعیلی بخوانند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها