بیژن بنفشه‌خواه و حسین محب اهری بازیگران جدید محکومین

با پیشرفت مراحل تصویربرداری مجموعه تلویزیونی محکومین 2، بازیگران جدیدی به این سریال اضافه می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۶۷۴۵۵

به گزارش روابط عمومی شبکه یک، سریال محکومین به تهیهکنندگی بهروز مفید این روزها در حال فیلمبرداری فصل دوم خود است و از دیروز بیژن بنفشهخواه و حسین محب اهری به این مجموعه اضافه شدهاند. چندی قبل هم نگار عابدی به این پروژه پیوست.

مجموعه تلویزیونی محکومین 2 به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیماست که موضوعات مجازات جایگزین زندان، بحران خانواده و طلاق را در 40 قسمت روایت میکند.

همواره خواستهایم رسانه یکسویه نباشیم

محمدجعفر محمدزاده، مدیر شبکه رادیویی ایران در برنامه «پلاک هشت» گفت: راهاندازی باشگاه مخاطبان، فصل جدیدی از تعامل رادیو با مردم است.

محمدزاده در گفتوگو با برنامه پلاک هشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره قهرمانان هشت سال جنگ تحمیلی گفت: رادیو ایران در گذشته تنها رسانه کشور بوده و در دوران دفاع مقدس نقش مهم و منحصر بهفردی را ایفا کرد. در حال حاضر وظیفه خود میدانیم در حوزه دفاع مقدس برنامههایی را به صورت روزانه و هفتگی داشته باشیم. پلاک هشت در زمره این برنامهها قرار دارد.

وی به باشگاه مخاطبان اشاره و خاطر نشان کرد: از آغاز دوره تصدیام در رادیو ایران، همواره خواستهایم رسانه یکسویه نباشیم. از این جهت در راستای افزایش تعامل با مخاطبان تلاشهای فراوان کردهایم. راهاندازی باشگاه مخاطبان فصل جدیدی از تعامل رادیو با مردم است.

وی افزود: همه کسانی که علاقهمند به فرهنگ مقاومت و پایداری هستند، میتوانند عضو این باشگاه شوند و تمامی آثار خود را از اعم از صوت، عکس، نوشته و شعر ارسال کنند. بخشی که جنبه شنیداری و نوشتاری دارد در این برنامه پخش، و بخش دیداری آثار در سایت رادیو ایران و دیگر شبکههای مجازی با نام صاحب اثر بازنشر میشود.

در پایان مراسم رونمایی از باشگاه مخاطبان پلاک هشت با حضور تنی چند از مدیران رادیو ایران در استودیو پخش برگزار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها