بازپرسی دادسرای امور ارشاد با شکایت ناظم خطاکار مدرسه معین برای چهار نفر از اولیای دانش‌آموزان مدرسه قرار کفالت و وثیقه صادر کرد.
کد خبر: ۱۱۶۶۸۲۷

به گزارش تسنیم، ناظم خاطی مدرسه معین از شش نفر از اولیای دانشآموزان شکایت کرد و مدعی شده اولیای دانشآموزان در زمان دستگیری، او را مورد ضرب و شتم و توهین قراردادهاند.

رئیس یکی از شعبات بازپرسی دادسرای امور ارشاد، شش نفر از اولیای دانشآموزان مدرسه معین را با شکایت ناظم، احضار کرد. چهار نفر از آنها در دادسرا حضور یافتند. پس از حضور اولیا و اخذ توضیحات از آنها، بازپرس پرونده برای سه نفر از اولیای دانشآموزان قرار کفالت و برای یکی از اولیا، قرار وثیقه بهخاطر اتهام اخلال در نظم عمومی صادر کرده است. هنوز اولیای دو نفر از دانشآموزان در شعبه بازپرسی حاضر نشدهاند و پس از حضور این افراد و تکمیل تحقیقات، پرونده مدیر مدرسه همراه این پرونده به دادگاه ارسال میشود. اتهام مدیر مدرسه معین «عدم نظارت و اعلام جرم بموقع» است. هفتم خرداد امسال بود که ماجرای آزار و اذیت تعدادی از دانشآموزان مدرسه معین در غرب تهران توسط ناظم مدرسه فاش شد و خانوادهها برای شکایت از او به دادسرای ارشاد رفتند. دادگاه نیز متهم را به ده سال حبس، 74 ضربه شلاق و دو سال انفصال از خدمت محکوم کرد؛ حکمی که در شعبه 53 دادگاه تجدیدنظر استان تهران تایید و قطعی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها