امروز بازی نیمه دوم ما با الدحیل است

برانکو: امیدوارم هم ما ببریم هم استقلال

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس در آستانه بازی الدحیل امیدوارانه حرف می‌زند. او آرزو می‌کند هم پرسپولیس و هم استقلال از این مرحله بالا بروند تا به هم بخورند و یک دربی بزرگ در آسیا برگزار شود.
کد خبر: ۱۱۶۵۰۳۱

آقای برانکو امروز با الدحیل بازی دارید. درباره این مسابقه شروع کنیم...

برای ما خوشحالکننده است که در این مرحله هستیم. استقلال هم همراه ماست و امیدواریم امروز هم پرسپولیس برنده باشد و هم استقلال.

در این صورت در مرحله بعد به هم میخورید.

دوست دارم این اتفاق بیفتد. همانطور که گفتم ما علاقهمندیم هم خودمان به نیمهنهایی برسیم و هم استقلال. هم استقلال و هم پرسپولیس در آسیا نتایج خوبی گرفتهاند. به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آمدند و این در حالی است که الهلال عربستان که دوره قبل فینالیست بود از مرحله گروهی بالا نیامد یا العین امارات که دو سال قبل فینالیست بود، نتوانست به این مراحل برسد

بازی رفت را باختید. این مساله شما را نگران نمیکند؟

نه. ما در واقع نیمه اول را باختیم و حالا نیمه دوم را در آزادی بازی خواهیم کرد. فعلا الدحیل یک بر صفر جلو است. ما در بازی رفت خوب بازی کردیم و نشان دادیم که نسبت به الدحیل ضعیف نیستیم. طبیعی است کار برای ما سخت خواهد بود اما دو تیم با توجه به نتیجه یک بر صفر که در بازی رفت رقم خورده است. امید زیادی دارند. به هر حال الدحیل از تیم ما جلو است. شاید اگر ما در بازی رفت مساوی میکردیم یا پیروز میشدیم هیچ فرقی نمیکرد، چون نتیجه یک گل قابل جبران است.

حیف است که سیامک نعمتی در این بازی غایب است.

بله، متاسفانه او را به خاطر محرومیت در اختیار نداریم. بعد از بازی با نساجی حسین ماهینی و سیدجلال حسینی مصدومیت کوچکی پیدا کردند. همینطور بشار رسن که بعد از بازی برای تیم ملی عراق مصدومیت داشت، اما این بازیکنان به مصدومیت فکر نمیکنند و امروز با تمام توانشان به میدان خواهند رفت.

طرفداران که امروز در آزادی غافلگیر نمیشوند؟

غافلگیری در فوتبال کم پیش میآید . آنها ما را خوب میشناسند و ما هم از آنها شناخت داریم و باید ترکیبشان را بدانیم. باید بدانیم که کاپیتان این تیم که مصدوم بوده به این بازی میرسد یا نه. در این هنگام یک خبرنگار قطری گفت که کاپیتان آنها به این بازی میرسد که برانکو ادامه داد: با این شرایط این بازیکن تنها تغییر الدحیل است و این تیم را بهصورت قابل توجهی تغییر می‌‌دهد، ولی در نهایت بازیکنان در زمین تصمیمگیرنده نهایی هستند.

انتظارتان امروز از هواداران چیست؟

انتظار داریم هواداران یار دوازدهم ما باشند و مثل همه این سالها از پرسپولیس حمایت کنند. اما باید در ابتدا هواداران صبور باشند تا بتوانیم در یک جو ورزشی و سالم بازی کنیم. تماشاگران میآیند تا بازی را ببینند و شادی کنند و آنها انرژی مضاعف ما هستند و چیزی که میشود انتظار داشت این است که هواداران بارها نشان دادند یک انرژی و ذوق به تیم ما میدهند. یکی از عوامل تاثیرگذار هواداران هستند و ما این مساله را میدانیم.

سعید اکبری

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها