واردات تیشو و پوشک آماده برای تنظیم بازار پوشک

ستاد تنظیم بازار تصمیم گرفت بخشی از نیاز داخلی به ماده اولیه «تیشو» که از خمیر کاغذ به دست می‌آید و پوشک آماده با قید فوریت از محل واردات برندهای معتبر در دسترس تأمین شود.
کد خبر: ۱۱۶۴۸۳۸

به گزارش میزان، ستاد تنظیم بازار در آخرین نشست خود با برگزاری نشست هم‌اندیشی با انجمن‌ها و تشکل‌ها و واحدهای فعال در این حوزه و رصد وضعیت این صنعت مصوب کرد؛ تسهیلات لازم برای واردات ماده اولیه مورد نیاز این کارخانجات در نظر گرفته شود.

در این نشست همچنین اعضای ستاد تنظیم بازار با تاکید بر واردات یکصد هزار تن خمیر کاغذ در نیمه اول سال جاری تاکید کردند، این رقم واردات، نه تنها کاهشی نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان نمی‌دهد بلکه افزایشی محسوس را تجربه کرده است؛ از این رو مقرر شد فهرست دریافت‌کنندگان ارز برای واردات این کالا و فهرست ترخیص از گمرکات، توسط سازمان حمایت احصا شود. این اقدام به منظور رصد و پایش فروش ماده اولیه به نرخ مصوب و رسیدن این کالا به دست مصرف‌کنندگان واقعی صورت می‌گیرد.

برای رفع مشکل افزایش تقاضای ناشی از فضای روانی حاکم نیز مصوب شد بخشی از نیاز داخلی به ماده اولیه «تیشو» که از خمیر کاغذ به دست می‌آید و پوشک آماده با قید فوریت از محل واردات برندهای معتبر در دسترس تأمین شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها