کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی ایران برابر ازبکستان، با اشاره به آغاز راه تیمش برای حضور در جام ملت‌ها، از عدم امضای قرارداد با فدراسیون فوتبال خبر داد. بخش‌هایی از صحبت‌های سرمربی تیم ملی در زیر آمده است:
کد خبر: ۱۱۶۴۰۵۶

برابر تیم قدرتمندی بازی خواهیم کرد که بازیکنان باتجربه زیادی در ترکیب خود دارد. معتقدم این دیدار دوستانه برای افزایش آمادگی بازیکنان ما بسیار موثر خواهد بود. هکتور کوپر سرمربی ازبکستان بازیکنان خوبی در اختیار دارد و بازی برابر تیم او دشوار خواهد بود.

ما کارمان را برای حضور در جام ملتهای آسیا آغاز کردیم و این اولین دیدار دوستانه ما است. در این دیدار این فرصت را در اختیار خواهیم داشت تا بازیکنان جوان و باتجربه تیم ملی ایران را به زمین بفرستیم.

آزمون به دلایلی بعد از جامجهانی از تیم ملی کنارهگیری کرد ولی این کنارهگیری همیشگی و دائمی نیست. وقتی آزمون از من خواست نظرم را درباره خداحافظی او بگویم، موافقت کردم که او را موقتا به تیم ملی دعوت نکنم و دلیل آن هم، مسائل شخصی این بازیکن بود. بعد از آنکه آزمون مشکلاتش را حل کند به تیم ملی دعوت خواهد شد.

دوست دارم تاکید کنم که حضور در جامجهانی به تیمهای آسیایی که در این جام بودند کمک نمیکند که لزوما در جام ملتها هم موفق شوند. برای موفقیت در جام ملتها باید سخت تلاش کنیم، انگیزه و شور و شوق بازیکنان را افزایش دهیم تا بتوانیم قهرمان شویم.

من هنوز قراردادی با فدراسیون فوتبال امضا نکردهام و فقط به یک توافق مثل یک مرد واقعی رسیدهایم. فقط باید آنرا وارد کاغذ کنیم، بنویسیم و امضا کنیم. من هفت سال است که در ایران کار میکنم. یک اعتماد متقابل با بازیکنان پیدا کردهام. نتایج خوب و بدی را در این مدت به دست آوردهایم. یک چیز را در این مدت فهمیدهام و آن هم اینکه اگر به این بازیکنان اعتماد کنید، آنها هم با قدرت به این اعتماد پاسخ میدهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها