محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس درگفتگو با جام جم آنلاین ؛

انتظار داشتیم که رئیس دولت اشتباهات خود را بیان می کرد

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انتظار داشتیم که رئیس دولت به صراحت اشتباهات و اشکالات عملکردی خود را طی این مدت بیان می کرد ودر کنار انعکاس نقاط قوت ، نقدی به تصمیمات مدیران ضعیف نیز داشت.
کد خبر: ۱۱۶۱۵۸۴
انتظار داشتیم که رئیس دولت اشتباهات خود را بیان می کرد

به گزارش جام جم آنلاین، محمد رضا پورابراهیمی نماینده کرمان و عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به اینکه جلسه سوال از رئیس جمهور، دموکراسی را در کشور به نمایش گذاشت، افزود: رئیس جمهور با توجه به مشکلات عدیده در مورد مسایل اقتصادی کشور اعم از رکود و بیکاری به هیچ یک از اشتباهاتی که در کابینه ایشان رخ داده اشاره نکرد و بهتر بود بخشی از اتفاقات را لااقل می پذیرفت.

پورابراهیمی با بیان اینکه مجلس کوتاهی ها درمورد بروز برخی مشکلات را می پذیرد گفت: اعتقاد داریم آنچه محل اشکال است باید بیان شود و گفتن آن به هیچ وجه نشان دهنده ضعف یا سیاه¬نمایی در جامعه نیست .

وی با بیان اینکه اگر در کشور مشکل قاچاق وجود دارد باید به صراحت بیان شود، افزود: اگر می گویم قاچاق پدر اقتصاد کشور را در آورده، این سخن به معنای سیاه نمایی در کشور نیست. بلکه به این دلیل است که می خواهیم راه حلی برای این مشکل تبین شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: تفاوت سیاه نمایی با بیان مشکلات در این است که باید راهکار اجرایی داده شود وخلاءها و اشکلات حل و فصل شود.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس به عدم هماهنگی میان وزارتخانه های اقتصادی اشاره کرد و افزود: نبودهماهنگی مرکزی از سوی رئیس دستگاه اجرایی خاصیت عملکرد هر سازمان را از بین برده است. اگر رئیس جمهور مدیریت واحدی را می توانست نسبت به مراکز تصمیم گیر اقتصادی داشته باشد، امروز شاهد چنین شرایطی نبودیم.

وی با تاکید بر اینکه عدم هماهنگی دستگاههای اقتصادی منجر به بروز فساد شده، افزود:رئیس جمهور باید گلوگاه ها و اشکلات را می گفت تا با شناسایی منافذ بتوان از بحران های موجود عبور کرد و وضعیت مردم را بهتر از گذشته کرد.

فاطمه امیری - خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها