تیم ملی بسکتبال ایران که خود را برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا آماده می‌کند، ظهر دیروز مهمانی ویژه داشت؛پرویز پرستویی، اسطوره سینمای ایران دیروز به تمرینات تیم ملی بسکتبال ایران در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی رفت و پیش از اعزام تیم به جاکارتا با ملی‌پوشان دیدار کرد. پرویز پرستویی برای تک تک ملی‌پوشان آرزوی موفقیت کرد. رامین طباطبایی، رئیس فدراسیون بسکتبال پیراهن مخصوص تیم ملی با امضای همه ملی‌پوشان را به عنوان یادبود به پرستویی اهدا کرد.
کد خبر: ۱۱۵۹۶۶۱

هندبال ایران مالزی را در هم کوبید

تیم ملی هندبال کشورمان در اولین دیدار خود در بازیهای آسیایی جاکارتا، تیم مالزی را با نتیجه ٥٥ بر ١١ از پیش رو برداشت.

تیم ملی کشورمان نیمه اول این دیدار را با نتیجه ۲۹ بر 5 و نیمه دوم را با نتیجه ٢٦ بر 6 به اتمام رساند تا در مجموع با نتیجه ٥٥ بر ١١ اولین دیدار خود را پشت سر بگذارد.

تیم ملی هندبال کشورمان فردا در دومین دیدار به مصاف تیم قدرتمند قطر خواهد رفت که از بازیکنان چندملیتی تشکیل شده است. زوران کاستاراتویچ مقدونیهای سرمربیگری این تیم را به عهده دارد.

نعمتی: ناامید نیستم

زهرا نعمتی تنها نماینده ریکرو بانوان اعزامی به بازیهای آسیایی جاکارتا گفت: هرچند برای کسب بهترین نتیجه در جاکارتا تمرینهای سختی را پشتسر گذاشتهام، اما در برابر نمایندگان کشورهای خاور دور، کار سختی را پیش رو دارم؛ با این حال ناامید نیستم. به لحاظ بدنی و شرایط روانی در آمادگی خوبی بهسر میبرم و تلاش میکنم در برابر حریفان آسیایی که از نظر جسمانی شرایط بهتری نسبت به من دارند عملکرد موفقی داشته باشم. به هر صورت ناامید نیستم.

ساعی: عربستانیها زیاده‌‌خواه بودند

هادی ساعی، رئیس کمیسیون ورزشکاران کمیته المپیک در مورد درگیری لفظی
به وجود آمده با مسئولان سفارت عربستان در حاشیه دیدار تیم فوتبال امید ایران و عربستان گفت: به همراه تنی چند از مدیران ورزشی به VIP ورزشگاه رفته بودبم تا بازی تیم امید را تماشا کنیم. همه ما کارت مخصوص داشتیم و میتوانستیم در جایگاه ویژه باشیم. اما عربستانیها دوست داشتند در همان ردیف ما مستقر شوند و میخواستند بچههای ما را از جایگاه بیرون کنند که چون حرف غیرمنطقی بود، از جایگاه بیرون نرفتیم. ما درگیری خاصی با مسئولان ورزش عربستان نداشتیم و با مسئول اندونزیایی برگزارکننده حرف زدیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها