رئیس مجلس در پیامی به سید حسن نصرا... تاکید کرد: آمریکا و صهیونیسم که بخوبی پیام مقاومت را دریافته‌اند، با انتقال سفارت به بیت‌المقدس، تلاش دارند تا روند تحولات را به نفع خود تغییر دهند.
کد خبر: ۱۱۵۹۶۰۷

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی دوازدهمین سالگرد پیروزی رزمندگان دلیر مقاومت در نبرد سرنوشتساز سیوسه روزه را به سیدحسن نصرا... و ملت مقاوم لبنان تبریک گفت.

در بخشی از این پیام آمده است: فروریختن افسانه ساختگی شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی توسط جریان مقاومت را باید بدون اغراق نقطه عطف و مرحله جدیدی در تاریخ منطقه مهم و استراتژیک غرب آسیا به شمار آورد.

لاریجانی در این پیام آورده است: بی تردید سیاست یهودی سازی قدس و طرح موسوم به، "معامله قرن" صهیونیستها و آمریکا محکوم به شکست است و مقاومت، رمز ماندگاری فلسطین بهشمار میرود. پیروزی امروز ملتهای منطقه در مقابل توطئه بسیار خطیر و شوم داعش و جریانات تکفیری وابسته به استکبار جهانی که در سایه مقاومت و جانفشانی رزمندگان مقاومت و نیروهای دفاع مردمی بهدست آمده، حاصل تداوم تمسک به منطق و فرهنگ مقاومت است که در جنگ سی و سه روزه به منصه ظهور و ثبوت رسید.

مجلس از پیشنهاد کارشناسان اقتصادی استقبال میکند

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: آماده استفاده از راهکارها و پیشنهادهای کارشناسان و فعالان اقتصادی برای عبور از شرایط موجود اقتصادی هستیم.

به گزارش ایرنا، علی لاریجانی در کارگروه اشتغال استان قم افزود: ظرفیت لازم برای پذیرش و بررسی راهکارها جهت اصلاح ساختارهای اقتصادی کشور و عبور از شرایط موجود اقتصادی با کمترین تبعات منفی وجود دارد.

لاریجانی هدف از بستههای حمایتی تسهیلات روستایی را ایجاد اشتغال در روستاها دانست و اظهار کرد: قوانینی برای ایجاد اشتغال در روستاها تعیین شده که مسئولان باید ضمن رعایت آنها از ظرفیتها برای رفع برخی موانع قانونی استفاده کنند. وی با بیان اینکه در ماههای اخیر شاهد رشد ناگهانی نرخ ارز و برخی مواد اولیه مورد نیاز واحدهای تولیدی بوده ایم، گفت: باید همه کمک کنند تا این واحدها با کمترین نوسان و مشکل به کار خود ادامه دهند، چراکه با عبور از این شرایط شاهد بهبود وضعیت اقتصادی خواهیم بود.

لاریجانی با تاکید بر این که برای فعالیت واحدهای تولیدی باید همه ظرفیتهای استانی به کار گرفته شود، افزود: در کشورهای همسایه و منطقه ظرفیت قابل توجهی برای صادرات محصولات استان وجود دارد که نیازمند توجه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها