امیری پس از امضای قرارداد 2 ساله با باشگاه ترکیه‌ای:

انتظارات در ترابوزان از من بالاست

وحید امیری به صورت رسمی با باشگاه ترابوزان اسپور قرارداد بست. این بازیکن روز گذشته با پیراهن این باشگاه مقابل دوربین‌ها و خبرنگاران ظاهر شد و به صورت رسمی قراردادش را امضا کرد. قرارداد این بازیکن با باشگاه ترکیه‌ای دو ساله است. ترابوزان یکی از قدیمی‌ترین و مطرح‌ترین باشگاه‌های ترکیه است که بیش از 50 سال قدمت دارد. امیری درباره انتقال به این تیم می‌گوید: «خیلی خوشحالم که به ترابوزان آمدم. می‌دانم که این تیم در کشور ترکیه طرفداران زیادی دارد و قطعا انتظارات زیادی از من دارند.»
کد خبر: ۱۱۵۴۷۹۳

مهمت علی ایلماز، معاون باشگاه ترابوزان هم میگوید: «توقع داریم امیری همانطور که برای تیم ملی ایران بازی کرد، برای ما هم بازی کند. از خرید این ستاره ایرانی خوشحالیم و اینکه از کشور دوست و همسایه یک بازیکن به ما اضافه شد اتفاق خوبی است. ما به تواناییهای امیری ایمان داریم. حضور امیری میتواند توریستهای ایرانی فراوانی که در ترکیه حضور دارند را به سمت تیم ما جذب کند. ما یک ماه است که با این بازیکن مذاکره میکنیم و خوشبختانه مشکلی در این مذاکرات از سوی مدیر برنامههای او ایجاد نشد.» او همچنین میگوید: «یکی از اهداف ما از این انتقال ترانسفر وحید امیری است. افتخار میکنیم که بازیکنی را به خدمت گرفتیم که در جام جهانی حضور داشت و بازی کرد.»

هایرت‌الدین، مدیر تیم فوتبال باشگاه ترابزون‌اسپور ترکیه نیز با ابراز خوشحالی از معرفی وحید امیری به عنوان بازیکن جدید این تیم اظهار کرد: همه می‌دانند که وحید امیری بازیکن آزاد تیم ملی فوتبال ایران بود و ما قصد نداشتیم در این پست بازیکن بگیریم، اما به این نتیجه رسیدیم که او می‌تواند انتظارهای ما را برآورده کند. وی افزود: توریست‌های زیادی از ایران به شهرمان (ترابزون) می‌آیند و این انتقال باعث چیزهای خوبی می‌شود.

رئیس باشگاه ترابزون اسپور درباره مذاکره با یک بازیکن دیگر ایرانی هم گفت: با بازیکن دیگری هم مذاکره داشتیم و سوءتفاهمی به خاطر شباهت نامی به وجود آمده بود. ما با او صحبت و موافقت کردیم. این انتقال لحظه پایانی نیست و هنوز یک ماه دیگر هم فرصت داریم.

سعید اکبری

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها