کد خبر: ۱۱۴۵۸۲۴

معرفی رستوران های هتل اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس پالاس سعادت آباد بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین هتل پنج ستاره در ایران و یکی از بهترین هتل های تهران است که معماری منحصر به فرد آن نگاه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند.

معماری هتل پالاس تلفیقی از معماری معاصر و سنتی را به نمایش گذاشته‌است. این هتل از بخش‌های متنوعی تشکیل شده است. تالار عروسی هتل اسپیناس پالاس یکی از بخش‌های محبوب این هتل است که رویای بسیاری از زوج‌های جوان را به واقعیت تبدیل کرده‌است. مراکز سلامتی و سالن کنسرت از دیگر بخش‌های هتل اسپیناس پالاس بوده که با ارائه خدماتی متنوع تمام انتظاراتی را که از یک هتل پنج ستاره می‌رود، به بهترین شکل پاسخ گفته ‌است. این هتل دارای چند رستوران و یک کافه لوکس است که در نوع خود بی‌نظیر است و با ارائه برترین غذاهای ایرانی و بین المللی در لیست بهترین رستوران‌های تهران قرار گرفته‌است.

در ادامه به معرفی رستوران‌های هتل اسپیناس می‌پردازیم که با رزرو آنلاین هتل می‌توانید در کنار استراحت در فضایی آرام از غذاهای بی‌نظیر آن نیز بهره‌مند شوید.


رستوران دیبا

با ورود به رستوران دیبای هتل اسپیناس پالاس فضا و دکوراسیون سنتی و زیبایی را پیش روی خود خواهید دید که در آن از المان‌های قدیمی بهره گرفته‌شده است. معماری اصیل ایرانی، شیشه‌ها و کاشی‌های رنگارنگ در سراسر این رستوران مشهود است.

این رستوران با اجرای موسیقی زنده، دیوارهایی مزین شده به تابلوهایی نقاشی شده به سبک قهوه‌خانه‌ای، فراهم نمودن فضایی خانوادگی و آرام و غذاهای بی‌نظیر پذیرای میهمانان خود است. منوی رستوران دیبای هتل اسپیناس پالاس شامل انواع کباب‌ها، خورشت‌ها، دیزی مخصوص، باقالی پلو و ته چین، باسترما پلو و مرغ شکم پر لونگی می‌شود. غذاهای دریایی، پیش غذا و سالاد، دسر و انواع نوشیدنی‌ها نیز در منوی این رستوران به چشم می‌خورد و بی‌شک این مکان با ارائه امکاناتی عالی و غذاهای لذیذ هر نوع ذائقه‌ای را راضی نگه می‌دارد و همه روزه از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۲۳ پذیرای میهمانان گرامی خواهد بود.

رستوران لاتون

رستوران لاتون هتل اسپیناس تهران تجربه‌ای لوکس در محیطی آرام و دلنشین را برای میهمانان فراهم می‌کند. این هتل دارای دکوراسیونی لوکس و چیدمانی جذاب است و می‌توان طعم‌هایی جدید را در آن تجربه کرد. منوی رستوران لاتون انواع غذاهای مدیترانه‌ای را برای ناهار و شام ارائه می‌دهد و صبحانه را می‌توانید به صورت بوفه در رستوران میل نمایید. این رستوران مجهز به اتاق‌های VIP با ظرفیت ۱۰۰ نفره نیز هست که می‌توان در آن جشن‌ها و مراسم خود را برگزار کرده و لحظاتی ماندگار را در یکی از رستوران‌های لوکس تهران سپری کنید.

کافه سان ست

کافه سان ست هتل اسپیناس پالاس تهران با فضایی زیبا و مجلل یکی از زیباترین کافه‌های تهران می‌باشد و به صورت ۲۴ ساعته با نوشیدنی‌های سرد و گرم متنوع، میان وعده‌های سبک، انواع شیرینی، بستنی و سالاد لحظاتی خاص را برای میهمانان خود به وجود می‌آورد. در تراس کافه سان ست می‌توان نمایی زیبا از شهر تهران و برج میلاد را مشاهده کرد و تجربه‌ای لوکس و بی‌نظیر را در یکی از کافه‌های برتر تهران و در کنار دوستان و آشنایان خود داشت. برای برخورداری از امکانات هتل می‌توانید به این هتل در میدان بهرودِ سعادت آباد یا به سایت رهی نو مراجعه کرده و با رزرو آنلاین هتل لحظاتی به یادماندنی را برای خود و عزیزانتان خلق نمایید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها