قیمت هر کیلوگرم گوشت شقه گوسفندی ایرانی در بازار مصرف (تهران) به حدود هر کیلوگرم 50هزار تومان رسیده است به طوری که هر کیلوگرم از این محصول 47 تا 50 هزار تومان به صورت بدون دنبه به فروش می‌رسد، هر چند قیمت این محصول در برخی از مناطق شمالی تهران گران‌تر است.
کد خبر: ۱۱۴۱۹۲۰
گوشت گوسفندی 50 هزار تومان شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، قیمت گوشت گوسفندی ایرانی در میادین میوه و ترهبار تهران پایینتر است، به طوری که هر کیلوگرم از این محصول 43هزار تومان به فروش میرسد.

شرکت پشتیبانی امور دام نیز برای تنظیم بازار گوشت قرمز اقدام به توزیع گوشت گوسفندی گرم وارداتی به قیمت 33هزارتومان در فروشگاههای زنجیرهای و میادین میوه و ترهبار میکند، اما گزارشهای میدانی نشان میدهد این گوشت تنظیم بازاری همیشه در بازار موجود نیست و حتی اینطور مطرح میشود که برخی متخلفان با جمعآوری این گوشتهای وارداتی آن را به جای گوشت ایرانی و با قیمتی بالاتر به فروش میرسانند.

سالمی، مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران با بیان اینکه ذخیره مطمئن بیش از 2500 تنی گوشت قرمز داریم، گفت: علاوه بر گوشت منجمد گوساله، روزانه صد تن گوشت گرم گوسفندی وارداتی به مناسبت ماه مبارک رمضان در سطح میادین میوه و ترهبار، فروشگاههای زنجیرهای و صنوف تحت نظارت سازمان تعزیرات در حال توزیع است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها