دختری که با یک نظرسنجی به تیم ملی فوتسال بانوان رسید

داستان عقاب مونث آسیا

فرشته کریمی در گفت‌وگو با جام جم:

ما جهانی می‌شویم ...

فرشته کریمی، باز هم بهترین بازیکن مسابقات شد. جام ملت‌های فوتسال زنان در تایلند باز هم به برتری و قهرمانی تیم فوتسال زنان ایران رای داد و باز هم مانند دوره قبل فرشته کریمی، بهترین و ارزشمندترین بازیکن آسیا شناخته شد. عنوانی که از نظر او ارزش بالایی در برابر مقام ایران ندارد. باز هم بهترین بازیکن مسابقات شدید.
کد خبر: ۱۱۴۱۴۸۴
ما جهانی می‌شویم ...

این مقام به این دلیل که به نام ایران نوشته شد ارزش بالایی دارد؛ اما وقتی این عنوان انفرادی در کنار قهرمانی تیم ملی ایران قرار می‌گیرد ارزش چندانی ندارد. من هم این عنوان را به نمایندگی از تیم به دست آوردم و بازیکنان خوب ایران خیلی به هم کمک کردند تا همه عناوین با هم به دست بیاید.

خانم مظفر سرمربی تیم ملی به سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت فرشته کریمی یک نابغه است.

ایشان خیلی به من لطف دارند. ما با مربیگری خانم مظفر خیلی رشد داشته‌ایم و خیلی موفق کار می‌کنیم. تیم ما، تیم خیلی خوبی است.

شنیده‌اید که مسئولان کشور برای قهرمانی تیم فوتسال بانوان ایران پیام تبریک داده‌اند؟

بله. از همه آنها تشکر می‌کنم. فقط خواهش می‌کنم تیم ما را دریابند. کمک کنند تا اتفاقات بزرگ‌تری بیفتد. اگر این تیم مورد حمایت جدی قرار بگیرد، در دنیا حرف برای گفتن خواهیم داشت. من خواهش می‌‌کنم نگذارند فدراسیون در تدارک تیم‌های ملی خود تنها باشد و احساس تنهایی کند. این تیم خیلی شایسته و سزاوارانه بازی کرد و لایق قهرمانی بود. ظلم است اگر سقف این تیم را در همین مسابقات ببینیم. ما می‌توانیم در برابر بهترین تیم‌های دنیا نمایش‌هایی برابر و خوب داشته باشیم.

آینده فوتسال بانوان؟

بسیار روشن. من که خیلی امیدوارم. روزهای ابتدایی که بانوان در ایران پا به توپ شدند، شاید تصور این روزها سخت بود؛ اما مطمئن هستم روزهای خیلی بهتری در راه هستند. ما با امید، آینده را می‌سازیم.

فرزانه توسلی: ما را تنها نگذارید

بهترین دروازهبان مسابقات بدون تردید فرزانه توسلی از ایران بود. او درباره بازیها به خبرنگار جام جم گفت: مسابقات خوبی بود؛ اما در دو بازی نیمهنهایی و فینال کمی کار برای ما دشوار شد. در هر دو بازی بسیار باهوش و بابرنامه بازی کردیم و برتری بسیار خوبی در هر دو بازی به دست آوردیم.

توسلی ادامه داد: فدراسیون فوتبال در راه آمادهسازی تیم خیلی زحمت کشید و تیم‌‌های قدرتمندی به ایران آمدند. امیدوارم دست فوتسال بانوان و فدراسیون را بگیرند و کمک کنند مقامهای بهتری به دست بیاید. ما برای جهانی شدن نیاز به برنامهها و تدارک بهتری داریم و امیدوارم این مسیر به همین صورت موفقیتآمیز طی شود.

سارا شیربیگی: شایسته قهرمانی بودیم

سارا شیربیگی، یکی از بهترین بازیکنان ما در این مسابقات بود و در شب آخر دربرابر ژاپن هتتریک کرد تا عنوان «خانم گلی» مسابقات جام ملتهای بانوان آسیا را به خود اختصاص دهد.

شیربیگی درباره این مسابقات به جام جم گفت: مسابقات در بالاترین سطح برگزار شد، همه تیمها آماده پا به تایلند گذاشتند و رقابتها در بهترین شرایط برگزار شد.

خانم گل بازیها ادامه داد: تیمها در بهترین فرم برای قهرمانی مبارزه کردند؛ اما در میان همه تیم ها فقط یک تیم شایسته قهرمانی بود و آن تیم هم ایران بود. خدا را شکر میکنم که توانستیم همه عناوین فردی و تیمی را از آن خود کنیم و لیاقتمان را نشان دهیم. امیدوارم این مقام موجب اتفاقات خوبی در فوتبال و فوتسال بانوان شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها