به احترام زمین، زبان اعضای سازمان‌های مردم‌نهاد (سَمَن) عاشق طبیعت این سرزمین پهناور است تا از تلاش‌هایشان درباره حفظ محیط زیست بگویند. ستون به احترام زمین آماده دریافت تلاش‌ها و فعالیت‌های زیست‌محیطی شما هموطنان سبزاندیشمان است که سعی می‌کنید با عشق و نیروی جوانی به یاری محیط زیست کشورمان (که روزگار بدحالی را سپری می‌کند) بشتابید.
کد خبر: ۱۱۴۱۳۳۰
به احترام زمین

دوستداران و فعالان محیط زیست در اردیبهشت ماه زیبا، همچون هفتههای گذشته به یاری طبیعت بدحال کشورمان شتافتند و گزارش این تلاش و فعالیتهای سبز را به اطلاع رسانه حامی خود، جامجم رساندند.

نقاشی زیبای زمین پاک توسط کودکان گیلانی

در استان گیلان، انجمن بومبانان با همکاری مهدکودک و پیشدبستانی هوشمند دردونه با درهای بطری لبخند زمین را به دوستداران محیطزیست و حامیان زمین پاک هدیه دادند. در این کارگاه کودکان تصاویر زمین پاک و لبخند زمین را به صورت گروهی رنگآمیزی کردند.

پارک شیروان دیگر زباله ندارد

انجمن طنین پاکبانان شهرستان شیروان در خراسان شمالی هم در چهلوهشتمین برنامه خود، پارک کوثر شیروان را از زبالهها پاک کرد.

اردویی از جنس احترام به محیط زیست در ایلام

انجمن بانوان طبیعت دوست آبدانان در استان ایلام دانشآموزان دبستان حضرت فاطمه(س) را در یک اردوی یکروزه تشویق و ترغیب به پاکسازی دینارکوه کرده، البته خودشان هم یاریشان کردند.

یک صعود طبیعت گرا در گلستان

تشکل دوستداران طبیعت جهان نما در کردکوی گلستان هم به مناسبت گرامیداشت روز معلم و کارگر به ارتفاعات منطقه حفاظت شده جهان نما صعود کردند.

ایجاد دوستی میان مردم و طبیعت در خراسانرضوی

انجمن همیاران محیط زیست و حیوانات و سایت بنداریک در خراسان رضوی، جشن نوبهاران را در روستای قلعه نوی کلات نادری این استان برگزار کردند تا مردم را بیشتر با طبیعت آشنا کنند. در پایان مراسم، همیاران با جمعی از مردم، طبیعت روستا را از زباله پاک کردند.

جلب نظر گردشگران با تلاش طبیعتدوستان فارس

برنامه صد و شصت پاکسازان طبیعت فارس هم اختصاص به فرهنگسازی و پاکسازی حاشیههای رودخانه منطقه کوهمره سرخی داشت. این برنامه مورد استقبال و همراهی گردشگران قرار گرفت. گروه پاکسازان طبیعت سیوند هم با همکاری گروههای مردمی و به مناست نیمه شعبان، محوطه بهداری قدیم را که در اختیار تشکلهای مردمی برای جلسات هفتگی قرار گرفته، پاکسازی و درختان محوطه را هرس و پاکنی کردند.

بهبهان را شهر بی زباله میکنند

گروه رفتگران طبیعت بهبهان خوزستان با شعار بهبهان شهر بدون زباله، حدفاصل پارک بعثت تا میدان ارجان را با هدف فرهنگسازی برای جلوگیری از ریختن زباله پاکسازی کردند. درود بر بهبهانیهای پرتلاش و همه تشکلهای سراسر کشور عزیزمان ایران اسلامی.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها