بازداشت رمالی با درآمد سالانه 3 میلیارد تومان

مرد رمالی که به بهانه فروش نسخه‌های خوشبختی از مشتریان خود کلاهبرداری می‌کرد، در دماوند دستگیر شد. متهم سالانه از این راه سه میلیارد تومان به دست می‌آورد.
کد خبر: ۱۱۴۰۰۳۵

حسن ابراهیمی بسابی، دادستان شهرستان دماوند در جمع خبرنگاران گفت: این رمال 62 ساله در منطقه جیلارد دماوند زندگی میکرد. او با فریب مردم به بهانه نوشتن نسخههای خوشبختی و حل مشکلات آنها از جمله درمان دردها، بیماریهای صعبالعلاج، بختگشایی، باطل کردن سحر، جلب محبت، بغض، جدایی، طلب فرزند و... از آنها مبالغ کلانی میگرفت. وی افزود: این رمال نه تنها کمکی به افراد نمی‌کرد، بلکه مشکلاتی را هم برای آنها ایجاد می‌کرد. با توجه به گزارش فعالیت این رمال به دادستانی، دستورهای لازم صادر شد و ماموران پلیس امنیت تحقیقات برای دستگیری او را آغاز کردند.

در جریان تحقیقات معلوم شد ماجرا صحت دارد و با هماهنگی قضایی مرد رمال در خانه‌اش در حالی بازداشت شد که چند مشتری زن هم برای خرید نسخه‌هایی از وی به خانه‌اش آمده بودند. ابراهیمی بسابی ادامه داد: با تحقیق از متهم معلوم شد او 35 سال است در ارتباط با رمالی فعالیت دارد و روزانه یک تا دو میلیون تومان از راه رمالی به دست می‌آورد. این رمال کتاب‌ها و دفاتری داشته که فهرست مراجعان را در آن ثبت می‌کرده که براساس آن سالی 1800 مورد مراجعه‌کننده داشته و بیشتر مبالغ را به صورت دستی و نقدی دریافت می‌کرد. بر مبنای بررسی‌های اولیه این فرد سالانه بیش از سه میلیارد تومان درآمد داشت./ تسنیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها