یکی از تجربه‌های کاربران در حین اجرای عملی طرح رجیستری، موضوع سیمکارت‌های سوخته، مفقود و ترابرد شده است که برای تمامی آنها راهکارهایی دیده شده است.
کد خبر: ۱۱۳۴۵۵۱

به گزارش فارس، یکی از تجربههای کاربران در این طرح، موضوع سیمکارتهای سوخته و گمشده است که طرح رجیستری برای آن راهکاری در نظر گرفته است. برای مثال، برخی کاربران اعلام میکنند بعد از سه ماه که از سیمکارتشان استفاده نکردهاند، سیمکارت سوخته و اکنون نمیدانند برای ورود به سامانه رجیستری باید با چه ابزاری وارد شوند. این افراد دچار مشکلی نخواهند شد. زیرا ورود به سامانه تنها بار اول با شماره تلفن و پس از آن با کد ملی است، بنابراین با تغییرات سیمکارت مشکلی پیش نخواهد آمد و البته ظرف مدت 30 روز باید گوشی در کارتابل شخص تحویلگیرنده ثبت شود. اگر رمز عبور ورود به سامانه را نیز در اختیار ندارند، از طریق مرکز تماس وزارت صنعت، معدن و تجارت (مرکز پاسخگویی سامانه همتا) میتوانند آن را به دست آورند. همچنین درباره کاربرانی که به هر علت سیمکارت آنها سوخته است، یا اپراتور سیمکارت آنها را به دلیل عدم استفاده در مدت 90 روز پیاپی سوزانده و به فرد دیگری واگذار کرده، راهکاری برای تعیین تکلیف گوشیهای ثبتشده به نام سیمکارت آنها وجود دارد. آنها میتوانند با وارد شدن به سامانه همتا و وارد کردن رمز عبور، گوشی را به شماره جدید خود ثبت کنند.

ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها