
پست اینستاگرامی دکتر محسن رضایی در قطار اندیمشک- تهران:
سالانه درتصادفات جاده ای، نزدیک به ۱۹هزار نفر کشته و بیش از چند ده هزار تن مجروح می شوند. یکی از دلایل این وضع این است که حمل و نقل ریلی ما پیشرفت نداشته است.
درکشورهای پیشرفته، بخش مهم انتقال بار ومسافر با راه آهن انجام می شود که آمار خسارات جانی ومالی آن فوق العاده پایین است. البته سرعت قطارها هم معمولا تا سیصد وپنجاه کیلومتر درساعت می رسد . ناگفته نماند که درسیاست های کلی برنامه ششم از دولت ومجلس خواسته شده بود به گسترش راه آهن اولویت دهند. نوروز با خانواده به خوزستان رفتیم. دربازگشت، ساعت یک ونیم بعد از ظهر از اندیمشک حرکت کردیم وساعت ۳ ونیم صبح به تهران رسیدیم.تصور کنید اگر قطار سریع السیری در ایران وجود داشت که مسیر ۱۴ ساعته تهران- اندیمشک را ۵ ساعته طی می کرد، چه تحولی در انتظار صنعت گردشگری داخلی بود.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
مهدی مذهبی معتقد است پیوند میان هنر، هویت و فضای شهری، محور اصلی وظایف سازمان زیباسازی شهر تهران است
رئیس کنفدراسیون صادرات ایران در گفتوگو با «جامجم»:
حمیدرضا حسینی معتقد است تاریخ بهارستان بازتابی از فراز و فرود سیاست و فرهنگ ایران در ۲ سده اخیر بوده است