شبکه شما با رویکرد پوشش برنامه‌هایی از سراسر ایران در نظر دارد عید متفاوتی را در قاب رسانه به نمایش گذارد.
کد خبر: ۱۱۲۸۰۶۰

به گزارش روابطعمومی معاونت امور استانها، هر روز ساعت 13 و 30 دقیقه از 26 اسفند تا 17 فروردین 97 در جشنواره فیلمهای نوروزی یکی از برترین فیلمهای مراکز استانی و سینمای ایران از شبکه شما پخش خواهد شد.

ویژهبرنامه «عید شما مبارک» 28 اسفند از ساعت 22 تا یک بامداد و 29 اسفند از 10 صبح تا 21 به تهیهکنندگی منصور ضابطیان و محمد صوفی، با حضور مهمانان ویژه و ارتباط با مراکز فارس، کیش و تبریز لحظات تحویل سال شادی را برای شما فراهم خواهد کرد.

سریالهای طنز «بدون شرح»، «هیچ کاره از اصفهان»، «بازم مدرسهام دیر شد» و سریال «پدرام و پدربزرگ» از گلستان و قاب شبکه شما اوقات خوشی را در روزهای آغازین سال به شما هدیه خواهد داد. شبکه شما هر روز ساعت 8 و 30 دقیقه صبح برترین مستندهای مراکز استانها را آماده پخش دارد. آیتمهای کوتاه دکتر سلام و ارمغان نوروزی نیز هر روز پخش خواهد شد. تکرار منتخب برنامه جذاب «من و شما» هم هر روز ساعت 15 در ایام عید در قاب شبکه شما دیده میشود. برنامه کودک ونوجوان شبکه شما به نام «چمن گل» با اجرای مجریان توانمنداستانی، از همدان ساعت 18 و 45 دقیقه روی آنتن خواهد رفت.

جدول پخش شبکه شما قسمتهای ویژهای را به نمایش مناطق خاص گردشگری و آداب و رسوم اقوام و غذاها و شیرینیهای مختلف سراسر ایران اختصاص داده که در برنامههای «جایی که نمیشناختیم»، «مزه ایرانی» و «ثمرقند» میتوانید آنها را دنبال کنید. همچنین «مسابقه کوچ» از چهارمحال و بختیاری هر روز ساعت 17 پخش خواهد شد.

شبکه شما هر روز به طور زنده برنامه خانوادگی «کاشانه مهر» ساعت 10 صبح، ارتباط مستقیم با اردوهای «راهیان نور» ساعت 16 و 30 دقیقه، ویژه برنامه «عیدانه» که ارتباط مستقیم با مراکز استانهاست را با موضوعات
نوروز شناسی و گردشگری ساعت 18 پخش خواهد کرد و برنامه موسیقایی «ترانه باران» با نگاه ویژه نوروزی ساعت 20 هرشب به قاب رسانهای خانههای شما میآید.

«شکرخند» تولید مرکز فارس و «گلستانه» تولید شبکه شما هم برنامه ویژه فرهنگ و هنر شبکه شماست که به ترتیب ساعت 22 و 22 و 45 دقیقه روی آنتن میرود.

«ساعات بامدادی» شبکه شما هم به برنامههای خاطرهانگیز قدیمی اختصاص دارد و «نمکستان» آبادان نیز پخش خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها