پــرتــره دو [کتاب]

پرستویی پشت سر قهرمانان دفاع مقدس

از ویژگی‌های بارز پرویز پرستویی همکاری، مشارکت و حمایت است. او به‌عنوان یک ستاره تلاش کرده از شهرت و محبوبیتش برای حمایت از کارهای ارزشمند، جوانان مستعد و تازه‌کار و هر جریان تاثیرگذاری بهره بگیرد. حالا یک بار دیگر این ویژگی بارز خودش را نشان داده، چرا که پرستویی در مسابقه کتابخوانی 22 هزار جلدی خاطرات قهرمانان همدانی دفاع مقدس که با نام شهید سعید سیاح طاهری در استان همدان برگزار می‌شود، همکاری دارد.
کد خبر: ۱۱۲۷۷۰۱

گویا این مسابقه یکی از بزرگترین مسابقات کتابخوانی دفاع مقدس کشور است که با حضور خانوادههای شهیدان و جانبازان راوی این کتابها مانند علی خوشلفظ، حسین همدانی و جانباز محمد سلگی و نویسندگانی چون گلعلی بابایی و حمید حسام بهصورت رسمی آغاز به کار کرده است.

پرویز پرستویی به عنوان یک همدانی به صورت زنده و تلفنی در جلسهای که نویسندگان و راویان این کتابها در سیمای استان همدان حضور یافته بودند با مردم و معلمان استان همدان صحبت و آنها را به خواندن این کتابها تشویق کرد. پرستویی که در تمام دورههای گذشته مسابقات کتابخوانی به همراه شهید سعید سیاح طاهری، یار همیشگی ترویج نهضت فرهنگی کتابخوانی شمرده میشود، به گفته ایسنا در سیمای همدان خطاب به معلمان از تجربه شخصی و لذت عجیبی که از خواندن این کتابها برده، سخن گفت و اعلام کرد بالاترین تاثیر این کتابها را میتوان خوب کردن حال خواننده افسردهحال امروزی در زندگی دانست و اینکه در هر مرحله از مطالعه، مخاطب با قیاس سلوک خود با راوی و قهرمانان واقعی این کتابها، نهیب و تلنگری برای انسان بهتر شدن به خود میزند.

در این مسابقه، تمام معلمان استان همدان به صورت گروهی و چرخشی کتابهای «وقتی مهتاب گم شد» به روایت شهید علی خوشلفظ، «خداحافظ سالار» به روایتگری همسر شهید حسین همدانی، «آب هرگز نمیمیرد» به روایتگری جانباز محمد سلگی هر سه به نویسندگی حمید حسام و کتاب «پیغام ماهیها؛ خاطرات شهید حسین همدانی» به نویسندگی گلعلی بابایی را به صورت رایگان دریافت میکنند و پس از مطالعه ضمن شرکت در مبحث آموزش ضمن خدمت، در مسابقه کتابخوانی این کتابها شرکت خواهــند کـرد. این مسابقه به مناسبت دومین سالگرد شهادت مدافع حریم و حرم سعید سیاح طاهری، بنیانگذار جشنوارههای دانشآموزی فیلم دفاع مقدس و همچنین مسابقات بزرگ کتابخوانی کشور در حال انجام است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها