رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت: پیش فروش خودرو فقط با مجوز معاونت امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت مجاز است.
کد خبر: ۱۱۲۷۱۶۶

به گزارش میزان، محمود نوابی اظهار کرد: با هدف اطلاعرسانی بیشتر به مصرفکنندگان از حقوق متعلقه در خرید خودرو و پیشگیری از بروز مسائل و مشکلات پیش روی آنها، اطلاعیهای در 8 بند منتشر شد که در بند اول آن اعلام شده است پیش فروش خودرو فقط با مجوز معاونت امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت مجاز است.

نوابی گفت: به استناد قانون حمایت از حقوق مصرفکنندگان خودرو مصوب 23/3/86 مجلس شورای اسلامی و مفاد آییننامه اجرایی آن، پیش فروش خودرو صرفا پس از اخذ مجوز مربوط از وزارت صنعت، معدن و تجارت واجد ضمانت بوده و میسر است. وی با بیان اینکه لیست شرکتهای دارای مجوز پیش فروش خودرو از طریق سامانههای وزارت صنعت، معدن و تجارت به آدرس www.mimt.gov.ir و سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان به نشانی www.cppo.ir قابل دسترسی است، افزود: براساس مفاد مندرج در جدول ذیل ماده (4) آییننامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرفکنندگان خودرو، قیمت خودرو در روش فروش فوری در زمان عقد قرارداد، قطعی بوده و مدت زمان تحویل خودرو حداکثر 30 روز پس از عقد قرارداد است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها