دارنده مدال برنز مسابقات جام جهانی شمشیر بازی

علی پاکدامن: افتخار بزرگی برای من رقم خورد

علی پاکدامن و کسب نخستین مدال جهانی خودش در رشته شمشیربازی‌؛ مدالی که ارزش‌های زیادی برای او دارد. هرچند رنگ این مدال برنزی بود اما علی برای کسب آن تلاش زیادی کرده است.
کد خبر: ۱۱۲۵۵۵۳

درباره مدالی که گرفتید برایمان بگویید. یک مدال ارزشمند است.

ابتدا باید بگویم سطح مسابقات آنقدر بالا بود که باورمان نمیشد. بیش از 200 شمشیر باز از کشورهای مختلف آمده بودند که همه قهرمان جهان و المپیک بودند.

به همین دلیل هم مدالی که شما گرفتید ارزشمند است. چون از سد قهرمانان المپیک و جهان گذشتید.

خیلی خوشحالم که موفق به کسب مدال انفرادی این رقابتها شدم. افتخار بزرگی برایم بود. این مدال را مدیون مربیام هستم به خاطر تمام زحماتی که برایم کشیده است. باید از همتیمیهایم هم تشکر کنم. به هر حال در طول اردو و تمرینات، من با این افراد تمرین میکنم و اگر موفقیت و پیشرفتی حاصل میشود به خاطر تمرین با همین نفرات است.

در بخش تیمی هم موفق شدیم مدال نقره را به دست بیاوریم. در کل کلاس شمشیربازی ایران حالا در سطح جهانی است و... .

در بخش تیمی عالی بودیم و توانستیم نایبقهرمان شویم. کره جنوبی خیلی قوی است. قبل از دیدار با کرهایها توانستیم ایتالیا را که تیم دوم رنکینگ است، شکست دهیم. قبل از آن هم مجارستان را که تیم سوم رنکینگ است شکست دادیم. اوکراین هم از تیمهایی بود که در این رقابتها مقابل ایران شکست خورد. در حالی که چند دوره قهرمانی جهان و المپیک را در کارنامه دارد.

با شرایطی که پیش آمده در بازیهای آسیایی قول مدال طلا را میدهید؟

در نهایت همه موفقیتها و مدالآوریهایمان باید به این بازیها ختم شود و این که بتوانیم خوشرنگترین مدال را در جاکارتا به دست بیاوریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها