پــرتــره دو [داستان]

جایزه بهترین کتاب کودک آلمان برای ستاره فوتبال

از شواهد و قراین این‌طور به نظر می‌رسد که تیم ملی فوتبال آلمان، یکی از تیم‌های ملی پرطرفدار در ایران است؛ پس احتمال این که شما هم یکی از آنها باشید کم نیست و بنابراین «ماریو گوتزه» را می‌شناسید که ستاره تیم ملی آلمان و باشگاه دورتموند است. نه صفحه را درست آمده‌اید؛ اینجا صفحه ورزشی نیست، همان صفحه ادبیات و هنر خودمان است.
کد خبر: ۱۱۲۴۵۸۲

قضیه این است که این آقای گوتزه جایزه بهترین کتاب کودک سال 2017 آلمان را به خود اختصاص داده و اینطور پایش از صفحه بچههای گروه ورزش به صفحه ما باز شده است.

آنطور که خبرگزاری ایسنا از سایت رسمی بوندسلیگا نقل کرده، کتاب «رویای بزرگ ماریو» که ویژه کودکان هشت تا ده ساله عاشق فوتبال است، روایتگر داستان داستان پسری ده ساله به نام ماریو است که در رویای تبدیل شدن به یک فوتبالیست و بازی برای تیم ملی کشورش است.

ماریو گوتزه بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان و نویسنده این کتاب توضیح میدهد این داستان درباره احترام، تحمل و پذیرا بودن همه جهان است. این یک کتاب زندگینامه نیست، اما واقعا زیباست.

گوتزه قرار است عواید حاصل از فروش این کتاب را به بنیادی با عنوان "Kids to Life" اختصاص دهد که از پروژههایی در آلمان و دیگر نقاط جهان با هدف کمک به کودکان و نوجوانان محروم حمایت میکند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها