دیروز

«تابوت سعادت» آقای ساموئل بکت در همای سعادت!

از دیروز نمایشی در تماشاخانه «همای سعادت» روی صحنه رفته که ماجرای جالبی دارد. نمایش ابزورد «تابوت سعادت» به نویسندگی سعید اسدی ابدی و کارگردانی عرفان قوهستانی. اما قصه چیست؟ این نمایش، برداشتی آزاد از نمایشنامه «در انتظار گودو» اثر ساموئل بکت و یکی از مهم‌ترین متون نمایشی جهان است.
کد خبر: ۱۱۲۳۹۲۲

اسم شخصیتهای این نمایش هم بازی جالب توجهی با گودوی معروف آقای بکت دارد. این نمایش روایتگر معناباختگی دو دوست به نامهای گوگو و دودو است که در یک تراژدی ـ کمدی اسیر وضعیت جبری ناخودآگاه هستند.

این نمایش از دیروز با بازی مسعود رحمانی، آرش ماهان کیا، امیر اسعدی، سحر کدیور، سهیل پورجعفر، عرفان قوهستانی، محمدرضا ابراهیمی و محمدرضا محمدی فیروز روی صحنه رفته و نمایشش تا 15 اسفند ادامه خواهد داشت.

«تابوت سعادت» در سی و ششمین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر هم حضور داشته و از دیگر عوامل آن میتوان به مشاور کارگردان: سیدمهدی فرجامی، دستیار کارگردان: محمدرضا محمدی فیروز، برنامهریز: سیدشاهین مهدیزاده، طراح صحنه و لباس: عرفان قوهستانی، طرح و اجرای نور: میلاد امراللهی، طراح و اجرای گریم: محمد بیژنینسب، انتخاب و ادیت موسیقی و تصاویر: علیرضا حیران، طراح پوستر و بروشور: پگاه گودرزی، عکاس: روژیار حامی، منشی صحنه: هانیه داوری و مشاور رسانهای: مطهره کشاورز اشاره کرد.

نمایش «تابوت سعادت» از یکم تا 15 اسفند هر روز حتی شنبهها به مدت یک ساعت از ساعت 18 در تماشاخانه «همای سعادت» اجرا میشود و علاقهمندان میتوانند با مراجعه حضوری به این تماشاخانه یا از طریق سایت تیوال بلیت این نمایش را تهیه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها