استاندار کرمانشاه گفت: به مستاجران مناطق زلزله‌زده در صورت تمایل، از واحدهای مسکن مهر بدون متقاضی اختصاص داده می‌شود.
کد خبر: ۱۱۱۸۸۶۹

به گزارش ایسنا، هوشنگ بازوند در نشست ستاد بازسازی مناطق زلزلهزده استان با اشاره به پیگیری انجام شده برای حل مشکل مستاجران مناطق زلزلهزده گفت: در این مناطق با تائید فرمانداریها برای مستاجران روستایی مبلغ 30 میلیون تومان و برای مستاجران شهری 40 میلیون تومان وام پرداخت میکنیم.

چهارشنبه گذشته 11بهمن، فلاحتپیشه نماینده اسلامآباد غرب و دالاهو در مجلس از بیتوجهی به 3000 خانوار مستاجر زلزلهزده در کرمانشاه گلایه کرده و گفته بود: باید هرچه سریعتر تسهیلات مصوب دولت یعنی دو میلیون حق معیشت، ده میلیون وام برای اثاث خانه و پنج میلیون برای اجاره خانه به زلزلهزدگان اعطا شود، بخصوص برای آن 3000 خانواده مستاجری که از محرومترین و مظلومترین اقشار هستند، ولی به آنها توجه کافی نمیشود. این گروه از شهروندان عمدتا در چادر سکونت دارند و متاسفانه به این خانوارها کانکس تعلق نگرفته است.

فلاحت پیشه با اظهار تاسف از اینکه شرایطی که برای اعطای وام و تسهیلات مناطق زلزلهزده درنظر گرفته شده، همان شرایطی است که برای افراد عادی وجود دارد، افزود: هم اکنون و در شرایط اقلیمی برف و بوران کرمانشاه، 60 درصد زلزلهزدگان در چادر زندگی میکنند که عمده این افراد مستاجر و از دریافت کانکس محروم هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها