علیرضا منصوریان، سرمربی سابق استقلال این روزها بیش از هر زمان دیگری از فوتبال دور است. او ارتباط خود را با رسانه‌ها و حتی اهالی فوتبال محدود کرده است. پیدا کردن این مربی، از پیدا کردن هرکس دیگری در این فوتبال سخت‌تر است. اتفاقاتی که در استقلال رخ داد، باعث شد تا منصوریان تصمیم بگیرد چند وقتی از فوتبال دور باشد و ارتباط خود را حتی با دوستانش کمتر کند.
کد خبر: ۱۱۱۸۲۲۲

این مربی بتازگی در باشگاه استقلال حاضر شد و این حضور شایعاتی درست کرد. بعضی سایتها اعلام کردند منصوریان به باشگاه رفته تا رضایتنامهاش را برای حضور در سپاهان بگیرد. برای همه این سوال پیش آمد که چرا منصوریان از زمان جدایی، قراردادش را با استقلال فسخ نکرده؟ حتی بعضی رسانهها نوشتند آیا حضور شفر در استقلال غیرقانونی است؟ سرمربی سابق استقلال اما در این باره توضیحات کوتاهی به روزنامه جامجم میدهد. منصوریان در این باره میگوید: من برای گرفتن رضایتنامه به باشگاه استقلال نرفته بودم. این خبراشتباه بود.

او درباره دلیل حضورش در باشگاه توضیح میدهد: نیاز بود بروم. باید یکسری برگه را امضا میکردم و به همین دلیل در باشگاه حاضر شدم.

او در پاسخ به این سوال که آیا قرار است دوباره به فوتبال برگردید و مربیگری کنید، میگوید: «هیچ چیز مشخص نیست و دوست ندارم فعلا درباره این مسائل حرف بزنم.»

پیش از حضور منصور ابراهیمزاده در سپاهان شایعات زیادی شنیده میشد که شاید منصوریان جای زلاتکو کرانچار را بگیرد. این باشگاه اما واکنشهایی نشان داد. پس از حضور ابراهیمزاده مشخص شد شایعات درباره منصوریان درست نبوده است. حالا هم شایعاتی درباره احتمال حضور منصوریان در باشگاه سیاهجامگان شنیده میشود. ظاهرا این باشگاه تمایل دارد با او هم مذاکراتی انجام دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها