سینا رازانی این روزها خود را برای حضور روی صحنه تئاتر آماده می‌کند و فیلم «هزارپا» به کارگردانی ابوالحسن داودی را نیز آماده اکران دارد.
کد خبر: ۱۱۱۶۰۰۶

سینا رازانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درباره تازهترین فعالیتهای خود گفت: این روزها مشغول تمرین برای حضور در نمایش «رئال مادرید 11 بارسلونا 1» به کارگردانی سید مهدی شجاعی هستم که از 20 بهمن در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت. در حوزه سینما نیز فیلم سینمایی هزارپا به کارگردانی ابوالحسن داودی را آماده دارم که اگر امکانش فراهم شود در اکران نوروزی روی پرده سینماها خواهد رفت. او افزود: فضای این فیلم کمدی است و داستان آن در دهه 60 و سالهای بعد از جنگ رخ میدهد. من و خانم لاله اسکندری نقش زوجی را بازی میکنیم که در پی یک سوءتفاهم، ماجراهای فیلم را پیش میبرند.

رازانی درباره تجربه همکاری با داودی و عطاران که اولی در مقام کارگردان، فیلمهای کمدی مختلفی در کارنامه دارد و دومی به دلیل کارگردانی و بازیهای متفاوتش در این ژانر شناخته شده است، گفت: با ابوالحسن داودی پیش از این تجربه همکاری داشتم و بسیار خوشحالم این تجربه بار دیگر تکرار شد، اما با عطاران برای اولین بار همکاری داشتم و خوشحالم باب آشنایی حرفهای با رضا عطاران به این واسطه باز شد. نکته مهم کار با ابوالحسن داودی این است که میداند دقیقا چه چیزی از بازیگر میخواهد، ضمن این که آمادگی شنیدن هر ایده جدیدی را هم دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها