مرد صاحبخانه که به عنوان تنها مظنون در مرگ دختر مستاجر بازداشت شده است، مدعی شد او بر اثر مصرف موادمخدر فوت شده است و جنایتی در کار نیست.
کد خبر: ۱۱۱۲۱۰۴
مرگ مرموز دختر جوان در خانه اجاره‌ای

به گزارش جام‌جم، نهم آذر امسال بود که مردی با پلیس شهر گرمسار تماس گرفت و از کشف جسد دختر 25 ساله‌ای در مسیر لوله گاز حوالی روستای چندآب خبر داد.

ماموران وقتی برای صحت ماجرا، آنجا حاضر شدند، معلوم شد گفته‌های تماس‌گیرنده صحت دارد. ماموران در بازرسی از اطراف جسد مدارک هویتی به دست آوردند که نشان می‌داد او ساکن تهران بوده است.

جسد دختر جوان به پزشکی قانونی منتقل شد. ماموران با شناسایی خانواده او، آنها را برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی احضار کردند. با تحقیق از آنها معلوم شد دخترشان درخانه اجاره‌ای در تهران سکونت داشته است.

این در حالی بود که شواهد پلیسی نشان از آن می‌داد دختر جوان به قتل رسیده است. ماموران برای یافتن ردی از عامل جنایت، به تهران اعزام شدند و به تحقیق از همسایه‌های محل سکونت دختر جوان پرداختند که معلوم شد او در خانه مردی، مستاجر بوده و از وقتی از دختر جوان خبری نشده، صاحبخانه نیز به طور مرموزی ناپدید شده و همسایه‌ها از او خبری ندارند. جست‌وجوها ادامه داشت تا این که با گذشت یک ماه از این جنایت ردپای مرد صاحبخانه دوباره در تهران به دست آمد.

ماموران با نیابت قضایی برای دستگیری متهم به تهران اعزام شدند و چند روز پیش، او در مخفیگاهش شناسایی و پس از بازداشت به پلیس آگاهی گرمسار منتقل شد. او در جریان تحقیقات به افسر تحقیق گفت دختر جوان بر اثر مصرف موادمخدر فوت شده و در مرگ او نقشی نداشته. از روی ترس جسد او را به اطراف گرمسار منتقل کرده و متواری شده است.

با توجه به گفته‌های این مرد و شواهد به دست آمده که نشان می‌داد او در تهران فوت کرده است، پرونده با نبود صلاحیت رسیدگی از دادسرای گرمسار به دادسرای جنایی تهران ارسال شد.

دیروز متهم برای تحقیقات به دادسرای جنایی تهران منتقل شد و در جریان تحقیقات قضایی گفت: چهارماه پیش با دختر فوت شده در بنگاه آشنا شدم و بعداز این که متوجه شدم او قصد اجاره خانه دارد، در بنگاه قراردادی با وی نوشتم و او اثاثیه‌اش را به خانه منتقل کرد. برای او مشکلاتی به وجود آمد و از خانه‌ام رفت. بنابراین قرارداد اجاره فسخ شد. او دوباره نزدم آمد و خواست مدتی خانه‌اش را به وی اجاره دهم که قبول کردم.

وی افزود: آن شب برای سرکشی نزد او رفتم که متوجه شدم وی بر اثر مسمومیت با مصرف مواد مخدر فوت شده است. ترسیده بودم و نمی‌دانستم با جسد او چه کنم. اگر جسد آنجا می‌ماند حتما کسی متوجه ماجرا می‌شد و مرگ او را به من نسبت می‌دادند. همان شب فکری به ذهنم رسید. جسد دختر جوان را داخل خودروی نیسانم گذاشتم و از تهران خارج شدم و به اطراف شهر سمنان رفتم. جسد را از خودرو بیرون آوردم و در نزدیکی روستایی رها کردم. از آن شب پنهان شدم. من دختر جوان را به قتل نرسانده‌ام. در این مدت از روی ترس پنهان شده بودم.

با توجه به ادعای متهم بازداشت شده، او برای ادامه تحقیقات در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت تا راز مرگ مرموز این دختر جوان فاش شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها