دلیل اعتراض رسمی پرسپولیسی‌ها به داوری در لیگ برتر

سوت‌هایی که روی اعصاب برانکو رفته‌اند

پرسپولیسی‌ها چند روز پیش در نامه‌ای به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال، اعتراض رسمی خودشان را به نحوه قضاوت داوران و امتیازهایی که از این تیم گرفته ‌شده، اعلام کردند. همه چیز از بازی با نفت تهران شروع شد که عصبانیت برانکو و پرسپولیسی‌ها به اوج رسید و آنها پس از این بازی نامه اعتراضی خودشان را تقدیم مسئولان مربوط کردند.
کد خبر: ۱۱۱۱۶۱۰

پرسپولیس ـ نفت تهران

حرف پرسپولیسیها این است که در این بازی، محمد نصرتی که خودش سابقه بازی در پرسپولیس را دارد، دو بار با دست توپ را لمس کرده و داور براحتی از کنار این دو صحنه گذشته است.پس از این بازی خیلی از کارشناسان بر این عقیده بودند که یکی از این دو صحنه میتوانست پنالتی به نفع پرسپولیس باشد که داور آن را اعلام نکرده است؛ اتفاقی که در برنامه نود هم به آن اشاره شد.

پرسپولیس ـ ذوبآهن

پرسپولیسیها در ورزشگاه آزادی یک شکست سنگین را به ذوبیها تحمیل کردند، اما گرفتن یک پنالتی عجیب و غریب برای تیم اصفهانی صدای آنها را در آورد.در آن بازی زاهدیفر داور بود و در شرایطی که شاگردان برانکو با نتیجه 2 بر صفر از حریف پیش بودند، داور برخورد ساده شجاع خلیلزاده با تبریزی را پنالتی اعلام کرد. جالب اینجاست که کمتر کسی باورش میشد، حرکتی که شجاع انجام داده، پنالتی بوده باشد، هرچند این ضربه پنالتی تبدیل به گل نشد و به تیرک دروازه برخورد کرد.

پرسپولیس ـ پارس جنوبی جم

یک بار دیگر، یک پنالتی مشکوک به ضرر پرسپولیس؛ همان پنالتی معروفی که جنجال گل نشدنش بیشتر از اعلام آن بود. در آن بازی، وقتی مهاجم حریف، پایش را به پای بیرانوند گیر داد و به زمین خورد، اشکان خورشیدی میتوانست به دلیل تمارض به مهاجم پارس جنوبی جم کارت زرد نشان بدهد، اما به جای این کار اعلام ضربه پنالتی کرد.پس از این اتفاق محسن فروزان که کری زیادی برای پرسپولیسیها خوانده بود، پشت ضربه ایستاد ولی نتوانست آن را تبدیل به گل کند.

پرسپولیس ـ سیاهجامگان

قضاوت این بازی به عهده حمید حاج ملک بود. در آن بازی به عقیده خیلی از کارشناسان، او پنالتی مسلم روی طارمی را اعلام نکرد و همچنین کمک او در این بازی، گلی را که طارمی به ثمر رساند، مردود اعلام کرد. پرسپولیسیها بر این عقیده هستند که حاج ملک پنالتی آشکار روی علیپور را نگرفته و این در شرایطی است که گل مساوی سیاه جامگان با خطای هند کیوان امرایی به ثمر رسید.ظاهرا برانکو از این بازی حسابی شاکی است و هر بار که بحث داوری میشود، درباره این مسابقه حرف میزند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها