برترین های هفته هفدهم لیگ برتر / بهترین نتیجه برای نصف جهان ؛ بدترین بازیکن استقلال بهترین بازیکن هفته شد!

هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران به پایان رسید و در پایان این هفته برترین های هفته هفدهم را مرور می کنیم.
کد خبر: ۱۱۰۷۹۲۲
برترین های هفته هفدهم لیگ برتر / بهترین نتیجه برای نصف جهان ؛ بدترین بازیکن استقلال بهترین بازیکن هفته شد!

به گزارش جام جم آنلاین ، نتایج هفته هفدهم به این قرار است:

استقلال خوزستان صفر - استقلال تهران 3

مشکی‌پوشان 2 - سپیدرود رشت صفر

پرسپولیس 2 - تراکتورسازی صفر

گسترش فولاد صفر - ذوب‌آهن یک

پیکان یک - پارس جنوبی جم یک

نفت تهران یک - فولاد 2

سپاهان 4 - پدیده صفر

صنعت نفت آبادان 3 - سایپا صفر

تیم هفته: سپاهان

طلایی پوشان اصفهانی در هفته ای که گذشت پر گل ترین نتیجه را به دست آوردند و با چهار گل پدیده مشهد را در هم کوبیدند. پدیده قبل از کسر شش امتیاز در بین چهار تیم اول جدول بود اما شرایط روحی آنها پس از کسر شش امتیاز به شدت بجرانی شده است.

البته پرسپولیس هم که در ورزشگاه آزادی تراکتور را با دو گل بدرقه کرد یکی از تیم های برتر هفته بود و البته استقلال که با سه گل همنام خوزستانی خود را شکست داد.

مربی هفته: کرانچار

تیمی که بهترین نتیجه هفته را به دست بیاورد مربی اش هم باید بهترین مربی هفته باشد. زلاتکو کرانچار با برد قاطع تیمش به عنوان مربی هفته لقب گرفت.از طرفی برانکو همچنان به شرایط خوبش در لیگ ایران ادامه می‌دهد و شفر نیز با دگرگون کردن استقلال نشان داده که بی‌دلیل سرمربی استقلال نشده است.

بازیکن هفته: حسن بیت‌سعید

فولاد در هفته هفدهم تیم بحران زده و رو به انحلال نفت تهران را دو بر یک شکست داد. حسن بیت سعید که در استقلال یکی از ناکارآمدترین بازیکنان بود پس از پیوستن به فولاد متحول شد و در دیدار با نفت نیز زننده هر دو گل تیمش بود تا برترین بازیکن هفته نیز لقب بگیرد. در واقع می توان گفت بدترین بازیکن استقلال در نیم فصل نخست بهترین بازیکن فولاد در دیدار با نفت تهران شد و اصلا هفته اخیر لیگ برتر شد.

البته یونس شاکری مهاجم مشکی پوشان هم با به ثمر رساندن 2 گل باعث شد تیمش به برتری برسد اما از آنجایی که با گل‌های بیت سعید فولاد به رده دوم صعود کرد این بازیکن به عنوان بازیکن هفته انتخاب شد.

بازی هفته: پرسپولیس-تراکتور

دیداری که در آن پرسپولیس صدرنشینی اش را مقتدرانه تر کرد 75 هزار تماشاگر را به ورزشگاه آزادی کشاند تا بهترین و دیدنی ترین بازی هفته باشد.

ناکام هفته: رضا مهاجری، علی دایی و ویسی

سه مربی که تیم‌هایشان با 4 و 3 گل مقابل سپاهان، نفت آبادان واستقلال بازی‌ها را واگذار کردند بدون شکناکامان هفته هستند. رضا مهاجری هرگز تصور نمی‌کرد تیمش با 4 گل شکست بخورد و از طرف دیگر علی دایی نیز یکی از سنگین‌ترین باخت‌های این فصلش را تجربه کرد. عبدالله ویسی نیز با شکست تلخ در خوزستان یکی از ناکاماناین هفته است.

گلزنان برتر لیگ تا پایان هفته هفدهم:

11 گل: علی‌ علیپور (پرسپولیس)

9 گل: محمد قاضی (پدیده)

7 گل: جلال‌الدین علی‌محمدی (سپاهان)

6 گل: مرتضی تبریزی (ذوب‌آهن)، ساسان انصاری (سپاهان)، عیسی آل‌کثیر (نفت تهران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها