به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، بسیاری از شرکت های خارجی و البته فعالان صنعت مد و لباس برای تبلیغات محصولات خود از بانوان ایرانی استفاده می کنند، تبلیغاتی که چند وقتی است پایش به فضای مجازی هم باز شده و عده ای با عنوان فشن بلاگر یا مد نویس عکس های بیشماری از دختران ایرانی با لباس های نا مناسب را انتشار می دهند.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
دکتر فواد ایزدی درگفت و گو با «جام جم»:
حسین حبیبی در گفتوگو با «جامجم» از سرچشمههای نگارگری گفت