بازیکنانی به‌دنبال خانه جدید در زمستان

در سال فوتبالی منتهی به جام‌جهانی، مربیان تیم‌های ملی راه یافته به این تورنمنت در 5 ماه باقی مانده به این بازی‌ها تمام توجه و نگاه خود را معطوف به لیگ‌های مهم اروپایی کرده‌اند تا لیست 23 نفره خود را از بین بهترین و آماده‌ترین بازیکنان تهیه کنند. با نزدیک شدن به زمان نقل و انتقالات زمستانی در لیگ‌های اروپایی، تعدادی از بازیکنان که در باشگاه‌های فعلی خود جایگاه مستحکمی ندارند، این روزها به‌دنبال باشگاه‌های جدید هستند تا شانس حضور در روسیه را از دست ندهند. در ادامه به تعدادی از شاخص‌ترین این بازیکنان اشاره می‌شود.
کد خبر: ۱۱۰۲۹۵۶

گرچه لیورپول اخیرا نتایج ناامید‌کننده‌ای در لیگ برتر کسب کرده، اما خط‌حمله‌این تیم متشکل از فرمینیو، محمد صلاح، مانه و کوتینیو عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است. همین مساله موجب شده تا بسیاری از کارشناسان خط حمله این تیم را با خط حمله سال 2014 شامل سوارز، استرلینگ و استوریج مقایسه کنند. اما استوریج این روزها میلیون‌ها فرسنگ از دوران اوجش فاصله دارد و بیشتر به یک بازیکن نیمکت‌نشین تبدیل شده است. او به خوبی می‌داند که برای رسیدن به ترکیب سه شیرها در جام جهانی باید با رقبای سرسختی چون هری کین، مارکوس راشفورد و جیمی واردی رقابت کند. بنابراین به‌دنبال باشگاهی است که بتواند فرصت بیشتری برای درخشیدن داشته باشد.

یکی دیگر از این بازیکنان، یولیان دراکسلر آلمانی است که حدود یک سال پیش و با رقم 34 میلیون یورو از وولفسبورگ جدا شد و به پاری‌سن ژرمن آمد. درخشش او در جام کنفدراسیون‌ها در تابستان سال جاری در ترکیب آلمان همه را امیدوار کرد که او می‌تواند یکی از بازیکنان کلیدی یواخیم لوو در روسیه باشد. اما آمدن ام‌باپه و نیمار به تیم پاریسی و قرار گرفتن در کنار کاوانی موجب شد تا اونای امری بازی کمی به جوان آلمانی تیمش بدهد. با توجه به عملکرد فوق‌العاده این سه بازیکن در خط حمله PSG، دراکسلر به خوبی می‌داند که رزرو شدن بلیط روسیه را باید در باشگاه دیگری جستجو کند.

پاکو آلکاسر اسپانیایی دیگر بازیکنی است که بی شک روزهای خوبی را در باشگاهش نمی‌گذارد. مهاجم 27 میلیون یورویی بارسا در فصل جاری نتوانست از افت لوئیس سوارز بهره برده و در ترکیب ثابت تیم والورده قرار بگیرد.

او در این فصل از لالیگا تنها دو بار موفق به گلزنی شده است. آلکاسر در لیست نهایی اسپانیا در یورو 2016 قرار نداشت. او برای آن‌که ناکامی در رفتن به روسیه در کارنامه‌اش ثبت نشود، در ژانویه رفتن به باشگاه دیگری را مدنظر خود قرار می‌دهد.

لیست افرادی که ممکن است در خط‌حمله فرانسه بازی کنند، به قدری غنی است که بسیاری از مربیان آرزوی داشتن حتی یکی از آنها را دارد. نام‌هایی همچون الکساندر لاکازت، کینگزلی کومان و ام‌باپه موجب شده تا اولیور ژیرو نگران نرفتن به روسیه باشد. 29 گل در 69 بازی ملی و زدن سه گل مهم در یورو 2016 از نقاط قوت ژیرو به حساب می‌آید و در فصل جاری نیز چند بار تیم آرسنال را با گل‌هایش نجات داد. با این حال در روزهایی که مهاجمان فرانسوی در لیگ‌های اروپا می‌درخشند، ژیرو برای عقب نیافتادن از رقبا به‌دنبال رفتن به باشگاه دیگری است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها