دربی بزرگ شهر منچستر با برتری دو بر یک من سیتی به پایان رسید. خوزه مورینیو سرمربی منچستریونایتد پیش از آغاز این دیدار جنگ روانی وسیعی را علیه رقیب همشهری به راه انداخت اما در نهایت تسلیم شد.
کد خبر: ۱۱۰۱۵۳۱
اظهارنظر روز: خدای فوتبال به منچسترسیتی کمک کرد

به گزارش جام جم آنلاین ، خوزه مورینیو پس از پایان این دیدار در نشست خبری گفت: «کورس قهرمانی احتمالا به پایان رسیده است. سیتی تیم بسیار باکیفیتی است و آنها توسط فاکتور شانس نیز محافظت می شوند و خدای فوتبال آنها را حمایت می کند. صحنه هررا به وضوح پنالتی بود و من برای داور متاسفم. داور میدان عملکرد خوب داشت اما در مورد این صحنه اشتباه کرد. چنین اشتباهاتی ممکن است رخ بدهد اما فصل قبل هم کلاتنبرگ در دیدار ما برابر سیتی و در مورد صحنه خطای براوو روی رونی همین اشتباه را مرتکب شد. اینها خطاهای انسانی هستند و داور نیز سعی کرد بهترین عملکردش را ارائه دهد اما او یک اشتباه کرد که نقشی حیاتی در این بازی داشت.»

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی نیز در نشست خبری اظهار داشت: «مورینیو عادت به اعتراض دارد. فصل قبل هم شرایط همینگونه بود. ما در اولدترافورد پیروز شدیم و صحبت ها در مورد داوری بود. مورینیو پیش از بازی هم در مورد داوری صحبت کرد اما ما تیم صادقی هستیم. ما 75 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتیم و این یعنی سیتی بیشتر علاقمند به بازی کردن بود.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها