کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد:

شکست پروژه اسلام هراسی با نامه رهبری به جوانان غربی

یک کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به دومین سالگرد نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان غربی گفت: تلاش غرب برای اسلام هراسی در بین جوانان غربی با نامه مقام معظم رهبری خنثی و نگاه جوانان غرب به اسلام تغییر یافت.
کد خبر: ۱۰۹۹۰۸۳
شکست پروژه اسلام هراسی با نامه رهبری به جوانان غربی

حمیدرضا ترقی در گفتگو با جام جم آنلاین اظهار داشت: نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیدار کردن فطرت جوانان غربی نقش بسزایی ایفا کرد.

وی افزود: میزان استقبال جوانان جهان از نامه مقام معظم رهبری و نشر آن از طریق فضای مجازی بین میلیونها نفر موجب شد ابهاماتی که دنیای استکبار نسبت به قرائت جمهوری اسلامی ایران از اسلام مطرح کرده بود پاسخ داده شود.

این کارشناس مسائل سیاسی یادآور شد:این نامه شیوه جدیدی در انتقال پیام انقلاب اسلامی به جوانان غربی و جهانیان از سوی مقام معظم رهبری بود.

وی گفت:این نامه باعث شد جوانان غربی درباره اسلام تحقیق کنند و منابع تحقیق خود را نیز به جای رسانه های غربی، قرآن و متون اسلامی قرار دهند و همین مساله موجب شناخت بهتر و دقیق تر غربی ها از اسلام شد.

ترقی یکی از آثار و برکات نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی، گرایش جوانان غربی به اسلام یاد کرد و اظهار داشت:این نامه می تواند الگوی مناسبی برای نخبگان اسلام برای ترویج این دین نجات بخش در جهان باشد تا زمینه برای جهانی شدن اسلام بیش از پیش فراهم شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها