تقویت شبکه‌های برون‌مرزی از وظایف مجلس است

حجت‌الاسلام احمد سالک با اشاره به اهمیت فعالیت شبکه‌های برون‌مرزی صداوسیما نظیر پرس‌تی‌وی اظهار کرد: مجلس می‌تواند ردیف لایحه بودجه مناسب و مورد نیاز فعالیت این شبکه‌ها را در نظر بگیرد. همچنین نظارت بر عملکرد شبکه‌ها داشته و آنها را رصد کند.
کد خبر: ۱۰۹۷۶۵۳

به گزارش روابط عمومی پرس‌تی‌وی، عضو کمیسیون فرهنگی و نایب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران در طول 39 سال صدای انقلاب را با اشکال مختلف به گوش جهانیان رسانده و یکی از راه‌هایی که افکار انقلاب و اندیشه‌های حضرت امام(ره) انتشار می‌یابد، شبکه‌های برون‌مرزی است. شبکه‌های برون‌مرزی باید با زبان‌های مختلف برای ملل گوناگون برنامه‌ریزی کرده و تولیدات مناسب را روی آنتن بفرستند. وی با اشاره به این‌که راه‌اندازی شبکه‌های برون‌مرزی یک رسالت انقلابی و ضرورت است، اضافه کرد: 348 ماهواره جهانی در دنیا وجود دارد که 117 مورد از این تعداد در ایران با دیش‌های ثابت و متحرک قابل مشاهده است و ده‌ها شبکه در تمام مدت شبانه‌روز درحال تبلیغ عیله ایران هستند. پس وجود و راه‌اندازی شبکه‌های برون‌مرزی الزامی است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس درباره نوع نگاه شبکه‌های برون‌مرزی عنوان کرد: باید جایگاه اندیشه‌های حضرت امام(ره)، مقام معظم رهبری، مردم و انقلاب در اولویت باشد و دستاوردهای انقلاب را با همین نگاه به دنیا نشان دهیم.

سالک افزود: دشمنان ایران تلاش می‌کنند تا ایران‌هراسی را در دنیا مطرح کنند و شبکه‌هایی مانند پرس‌تی‌وی می‌توانند با بیان حقایق و نشان دادن دستاوردهای ایران، این توطئه‌ها را خنثی کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها