هفته‌های لیگ دسته‌اول یکی پس از دیگری از راه می‌رسند و نفت مسجد سلیمان به لیگ برتر نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود؛ تیمی که چنانچه فردا (دوشنبه) در قائمشهر سربلند باشد یک گام دیگر به هدف بزرگش نزدیک‌تر می‌شود.
کد خبر: ۱۰۹۷۲۸۹

لیگ دسته‌اول فوتبال در حالی به میانه‌های راه می‌رسد که تیم نفت مسجد سلیمان با هدایت محمود فکری روزهای آرمانی را پشت سر می‌گذارد، تیمی که در هفته‌های اخیر به هیچ حریفی باج نداده است آن هم در شرایطی که در این هفته‌ها تعقیب‌کنندگان این تیم نه‌تنها به گرد پای نفت نرسیدند که رتبه‌های دوم تا پنجم جدول بارها دست به دست چرخیده است. بادران، برق جدید شیراز، خونه به خونه بابل و اکسین البرز و حتی مس کرمان در هفته‌های گذشته به تناوب خود را به عنوان مدعی لیگ برتری شدن مطرح کرده‌اند اما در کنار این تیم‌ها نفت مسجد سلیمان با ثبات‌تر از دیگران پیش آمد و امروز با 7 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم جدول پیشتاز است. این اختلاف امتیاز در هفته پانزدهم می‌تواند به عدد ده هم برسد مشروط بر این‌که تیم محمود فکری بتواند در قائمشهر نساجی را با انبوه هواداران پرشورش شکست دهد و همزمان بادران هم برابر تیم قعر جدولی صبا شکست بخورد که احتمال دوم بشدت دور از ذهن و احتمال اول نیز سخت است!

این هفته می‌تواند برای نساجی قائمشهر و مهدی پاشازاده مربی این تیم نقطه عطف تلقی شود؛ تیمی که به رغم قرار داشتن در رتبه‌های بالای جدول در هفته‌های اخیر پرنوسان ظاهر شده و چنانچه برابر رقیب مستقیم خود تن به شکست بدهد چه بسا با دو پله سقوط در رده چهارم قرار گرفته و کار این تیم در هفته‌های پیش رو سخت‌تر هم بشود. طبیعی است با توجه به این شرایط دیدار نساجی- نفت در قائمشهر سراسر هیجان باشد؛ دیداری که نتیجه آن در تعیین سرنوشت تیم صعود‌کننده به لیگ برتر موثر خواهد بود.

برنامه هفته پانزدهم

دوشنبه 6 آذر

مس رفسنجان ـ ماشین‌سازی تبریز ـ ساعت 14/ نساجی مازندران ـ نفت مسجدسلیمان ـ ساعت 14 / مس کرمان ـ فجرسپاسی شیراز ـ ساعت 14 و 15 دقیقه/ اکسین البرز ـ ایرانجوان بوشهر ـ ساعت 14 و 15 دقیقه / آینده‌سازان برق جدید شیراز ـ آلومینیوم اراک ـ ساعت 14 و 15 / شهرداری تبریز ـ گل گهر سیرجان ـ ساعت 14 و 15 دقیقه / صبای قم- بادران تهران ـ ساعت 14 و 15 / راه آهن تهران ـ ملوان بندرانزلی ـ ساعت 14 و 15 دقیقه / شهرداری ماهشهر ـ خونه به خونه مازندران ـ ساعت 14 و 30دقیقه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها